חברת כאל משיקה שירות רכישה מאובטחת באינטרנט

משיקה את שירות PayCal המאפשר רכישה באינטרנט באמצעות שם משתמש וסיסמה בלבד - ללא מסירת מספר כרטיס האשראי

לא רק ההאקר הסעודי שחשף אלפי מספרי כרטיסי אשראי ופרטים של בעליהם מעוררים את החשש המתבקש הכרוך בקניות מקוונות - הכולל מסירת פרטי האשראי אי שם למרחב הווירטואלי, מאובטח האתר ככל שיהיה. זוהי גם הסיבה למחסום אצל צרכנים רבים שנמנעים מלבצע קניות באינטרנט.

חברת paypal העולמית, שלה גם נציגות בישראל, פותרת בעיה זו באתרים רבים בהם מתאפשר התשלום דרכה, מה שמייתר את הצורך להזין את פרטי האשראי בכל עסקה מחדש. והנה דריסת רגל ראשונה של חברת אשראי על המשבצת הזו.

היום (א') השיקה חברת כרטיסי האשראי Cal שירות דומה (עם שם דומה), המאפשר רכישה באינטרנט באמצעות שם משתמש וסיסמה בלבד, ללא מסירת מספר כרטיס האשראי.

השירות מכונה PayCal, והוא מיועד לכל מחזיקי כרטיסי האשראי של כאל (ההרשמה לשירות באתר כאל או במהלך הרכישה). בכדי לבצע את העסקה נדרש בית העסק להיות רשום לשירות. מדובר בשלב ראשון על אתרי מסחר ישראליים, כשהציפייה היא לצרף אלפי אתרים.

בחברה מדגישים כי לצד היתרון שהשירות יעניק לצרכן, גם לבתי העסק יש יתרון הודות להקטנת עלויות עבור תאימות PCI, והפחתת הצורך במערך טלפוני להשלמת העסקה, לצד היתרון של הסליקה הישירה מול חברת האשראי בהיבט של דמי הסליקה.

בימים הקרובים השירות יעלה לאוויר.