Forever 21 בישראל: מכירות של 70 מיליון שקל בשנה

המותג פעיל בארץ עם חנות אחת בקניון עזריאלי, ובקרוב תיפתח חנות בקריון

המספרים של מותג האופנה הבינלאומי FOREVER 21 נחשפים: ל"גלובס" נודע כי מכירות המותג בישראל עומדות בממוצע על 5.8 מיליון שקל בחודש אחד, קצב מכירות שנתי של 70 מיליון שקל, במחירים לצרכן (כולל מע"מ). מדובר ברמת מכירות גבוהה במיוחד, לאור העובדה שהמותג פעיל בארץ עם חנות אחד בלבד הנמצאת בקניון עזריאלי בתל-אביב.

עוד נודע כי לפני ימים אחדים חתמה החברה על חוזה לפתיחת חנות שנייה בישראל בקניון הקריון של קבוצת מליסרון, וכי בכוונת החברה לפתוח בנוסף עוד שתי חנויות. החנות בקריון תשתרע על שטח של 1,200 מ"ר וצפויה להיפתח בתוך כחצי שנה. הקריון יבצע בתקופה זו רה-ארגון, שיכלול גם ביטול חנויות כפולות של מותגים.

FOREVER 21 הוא מותג אופנה צעיר שנוסד בלוס אנג'לס בשנת 1984 על-ידי דון וון ג'אנג הדרום-קוריאני ובת זוגו. בשנים האחרונות המותג זוכה להצלחה ולהתפתחות מואצת, והוא פעיל היום עם מאות חנויות ברחבי ארה"ב, קנדה, סינגפור, אינדונזיה, ירדן, כווית ועוד.

המותג ידוע בתחלופה גבוהה במיוחד של הפריטים ובמגוון רחב מאוד. קהל הלקוחות העיקרי של המותג הוא נשים צעירות ועיקר כוחו הוא ברמת המחירים הנמוכה.

לחברה העולמית מספר פורמטים שבהם היא פועלת, כאשר העיקרי שבהם הוא FOREVER 21. מחזור מכירות החברה עומד על כ-2 מיליארד דולר בשנה.

חנות FOREVER 21 בישראל, שנחנכה בדצמבר 2011, מוחזקת ישירות על-ידי החברה העולמית אך מחזיקה נציגים ישראליים - דני גילרמן ועופרה בל.

עם פתיחת הסניף הראשון בישראל הבטיח מנכ"ל החברה הבינלאומית, לארי מאייר, בשיחה עם "גלובס" כי "החנות בישראל תציע חוויית קנייה זהה של תמורה מצוינת לכסף, עם תמחור דומה ל-FOREVER 21 בארה"ב ובמקומות אחרים בעולם, כדי לאפשר לכל הצרכנים להתלבש בסגנון האהוב עליהם בעלות שווה לכל נפש".

נזכיר כי בפברואר השנה העניקה קבוצת עזריאלי לארנון תורן, מנהל תחום המשרדים בקבוצה ומנכ"ל מרכז עזריאלי, מענק של 50 אלף שקל, שאותו נימקה הקבוצה ב"ביצוע מורכב ומוצלח של פתיחת חנות הדגל הראשונה של הרשת הבינלאומית FOREVER 21 בקניון עזריאלי", ויש בכך כדי להעיד שהביצועים של החנות חצו גם את רף הציפיות בקבוצת עזריאלי.