החברה פספסה את התחזיות - המנכ"לית קיבלה 15 מ' ד' בונוס

מנכ"לית HP קיבלה בונוס של 15.4 מיליון דולר עבור ביצועי החברה בשנת הכספים של 2012 ■ במהלך אותה תקופה צללה מניית החברה בכ-40%

מנכ"לית חברת HP, מג ווייטמן, הרוויחה בשנה הפיסקלית האחרונה סכום של 15.4 מיליון דולר, למרות שהחברה סיימה את השנה בהפסדים - כך מדווחת סוכנות "בלומברג". מדובר בשנה הפיסקלית המלאה הראשונה שבה מכהנת ווייטמן בתור מנכ"לית החברה.

על-פי הדיווח ב"בלומברג", ווייטמן הרוויחה כ-1.7 מיליון דולר כבונוס שנתי על ביצועי החברה, יותר מ-7 מיליון דולר ממניות ו-6.4 מיליון דולר מאופציות. הנתונים נחשפו באמצעות דיווח של חברת HP לרשות לניירות ערך האמריקאית שהוגש אתמול.

אך כאמור ביצועי החברה בשנה האחרונה "לא הרשימו", בלשון עדינה, עם צניחה של כ-40% בשווי המניה. מאז שנכנסה וויטמן לתפקידה בחודש ספטמבר 2011, היא מנסה להחזיר את החברה למסלול הרווחים, וזאת לאחר שהחברה רשמה 5 רבעונים רצופים של ירידה בהיקף המכירות.

מהדיווח שהגישה אתמול החברה עולה כי בשנה האחרונה חלה ירידה בהיקף הבונוסים שהעניקה החברה למנהלים הבכירים (ווייטמן קיבלה בשנה שעברה בונוסים של 16.5 מיליון דולר). בדוח שהגישה HP בתחילת השנה עולה כי החברה שוקלת להיפטר ממספר חטיבות אם הן לא יצליחו לעמוד ביעדי מכירות.