סופרבול 2013: בטלוויזיה לא נשברו שיאי צפייה, באינטרנט דווקא כן

3 מיליון משתמשים יחודיים בארה"ב ראו את משחק הגמר של ליגת ה-NFL השבוע בפלטפורמות הניו-מדיה - עלייה של 43% לעומת אשתקד

סופרבול 2013 שנערך השבוע לא הצליח לשבור שיאי צפייה חדשים בטלוויזיה, אבל בכל הקשור לניו-מדיה, הוא בהחלט רשם ציון דרך מרשים.

המשחק, שהסתיים בניצחון של בולטימור רייבנס על סן פרנסיסקו פורטי-ניינרס, נצפה על-ידי 3 מיליון משתמשים יחודיים (Unique Users) בארצות-הברית בפלטפורמות הניו-מדיה השונות, ביניהן הסלולר באמצעות אפליקציית NFL Mobile, ובאינטרנט באמצעות האתרים הרשמיים של ה-NFL ושל רשת CBS, ששידרה את המשחק גם בטלוויזיה.

מדובר על השנה השנייה בלבד שבה ה-NFL מאפשרת לשדר את הסופרבול במדיות החדשות, ולא מסתפקת רק בשידור הטלוויזיוני המסורתי. בגמר הקודם, בין ניו-יורק ג'איינטס לניו אינגלנד פטריוטס, צפו 2.1 מיליון משתמשים יחודיים.

השינוי התאפשר לאחר שבשנה שעברה הגיעו ראשי ה-NFL למסקנה כי שידור אינטרנטי לא גורע מנתוני הצפייה בטלוויזיה.

זמן השהייה הממוצע לגולש אינטרנט שצפה במשחק השבוע עמד על 38 דקות.