הבטיחו לכם iGO באנדרואיד בחינם? לא בטוח שתקבלו

את האפליקציה לא כל משתמש אנדרואיד יוכל להוריד והיא מתאימה בעיקר לסמארטפונים של סמסונג מגרסת הגלקסי של החברה

חברת NNG הישראלית האחראית על פיתוח אפליקציית הניווט iGO, הודיעה בתחילת השבוע על הגעתה של התוכנה למכשירי האנדרואיד. עד היום האפליקציה הייתה זמינה רק בדגמי אייפון ולרכישה פיזית במשרדי החברה בהרצליה לדגמי אנדרואיד בודדים.

עלות רכישת אפליקציית iGO Primo עומדת היום בחנות של גוגל על 260 שקל, בעוד Waze ו-M8 של טלמפ ניתנות להורדה בחינם.

ב-NNG הודיעו שלרגל ההשקה, החברה תציע להוריד את האפליקציה ללא עלות במשך 48 שעות החל מה-24.3 בשעה עשר בבוקר עד ה-26.3 באותה שעה.

מה שב-NNG הצניעו בהודעה שלהם, שאת האפליקציה לא כל משתמש אנדרואיד יוכל להוריד והיא מתאימה בעיקר לסמארטפונים של סמסונג מגרסת הגלקסי של החברה. מי שרכש את הנקסוס 4 של LG וגוגל, דגמי סוני אקספריה מסוג S, P, Go ו-Z, גם דגמי One S ו-XL של HTC, מוטורולה אטריקס 2, אסוס פדפון 2 ואקסטרימר אייקי 5 - לא יוכל להוריד את המוצר כלל מהחנות.

ראוי לציין שדגמי ה-One X, ה-V של HTC וגם האקספריה T של סוני מובייל תואמים לגרסה של iGO.

חבל ש-NNG לא ניסו להציף את נושא תאימות האפליקציה בהודעה שלהם, בשביל לא ליצור מצב, שצרכנים שינסו להוריד את iGO בסוף החודש, יגלו שאין להם אפשרות להשתמש בה.

מחברת NNG נמסר: "קיימים בשוק למעלה מ-2,000 מכשירי אנדרואיד שונים והשוק ממשיך לצמוח. NNG פועלת כל העת להציע ללקוחותיה את מגוון הטכנולוגיות ומבצעת התאמות שוטפות למכשירים השונים בהתאם לתחזיות השוק. אנו סמוכים ובטוחים כי לקוחות אנדרואיד רבים בישראל היודעים להעריך ניווט מקצועי ייהנו מהתוכנה בזמן הקרוב וחיזוק לכך נראה במועד ההורדה החינמית אשר רבים כבר נערכים אליו".