שירות המוזיקה של וואלה ייסגר בסוף החודש

שירות "וואלה מיוזיק" הודיע היום לגולשיו כי הוא מפסיק לקלוט מנויים חדשים, כאשר הלקוחות הקיימים ינותקו מהשירות, ודמי המנוי יופסקו באופן אוטומטי

"וואלה מיוזיק", שירות המוזיקה של וואלה, ייסגר בסוף החודש. שירות המוזיקה של החברה הודיע היום (ב') לגולשיו כי הוא מפסיק לקלוט מנויים חדשים, כאשר הלקוחות הקיימים ינותקו מהשירות, ודמי המנוי יופסקו באופן אוטומטי.

שירות וואלה מיוזיק מציע להאזין למוזיקה ללא הגבלה במחשב, באייפון ובאנדרואיד. השירות פועל במתכונת של הזרמה והשכרת התוכן עבור המנוי, כאשר עלות השירות עמדה על 20 שקל.

באתר השירות מציעים גם רכישת שירים לועזיים וישראליים. עלות שיר נעה בין 3.90 שקלים ל-4.90 שקלים, כאשר אלבום שלם נמכר ב-35 שקל.

עורכי אתר וואלה מציעים אופציות חשיפה לשירים שיכולים להתאים לטעמו של המנוי וגם האזנה לערוצי פלייליסטים בחינם, למשל 60 הלהיטים הישראליים מהשנה האחרונה או שנות ה-90. בוואלה גם מנסים לחשוף את הגולש לאלבומים שלמים ולא רק לסינגלים.

שירות וואלה מיוזיק החל לפעול באמצעות 2011 כפעילות משותף בין וואלה לחברת המוזיקה NMC יונייטד. הוא הוקם כשירות מוזיקה אינטרנטי וסלולרי שבא להתחרות בשירותים ישראליים, כמו פלאפון מיוזיקס וסלקום ווליום.

מוואלה נמסר בתגובה: "אנו ממקדים את הפעילות שלנו בוואלה VOD, שכולל פעילויות מוזיקה".