מיקרוסופט תשחרר גרסת בטא לחלונות בלו ביוני

חלונות בלו היא גרסת השדרוג לחלונות 8, שיצאה לשוק לפני חצי שנה ■ "הגרסה הזו תציע את החידושים האחרונים ואופציות חדשות למשחק ועבודה"

מיקרוסופט אישרה אתמול (ג'), שהיא תשחרר את גרסת הבטא (Preview) לחלונות בלו למשתמשים כבר בחודש יוני הקרוב, במהלך אירוע המפתחים שלה, Build. את הפרטים מסרה ג'ולי לארסון-גרין, סגנית הנשיא לתחום החומרה והתוכנה של חלונות במהלך הרצאה שלה על חלונות 8, בכנס העסקים של Wired.

חלונות בלו היא גרסת השדרוג לחלונות 8, שיצאה לשוק לפני חצי שנה. תמי רלר, מנהלת התחום העסקי של חלונות וסמנכ"לית הכספים והשיווק של מיקרוסופט, התראיינה לבלוג הביתי של החברה גם כן אתמול וסיפרה, שלאחר חצי שנה שחלונות 8 קיימת בשוק, היא הצליחה למכור 100 מיליון רישיונות למערכת ההפעלה. רלר גם התייחסה בצורה מעורפלת לגרסה הבאה לבלו. "הגרסה הזו תציע את החידושים האחרונים ואופציות חדשות למשחק ועבודה. חלונות בלו היא הזדמנות מבחינתנו לשלב דברים שקיבלנו מפידבקים של משתמשים, מאז הושקה חלונות 8".

בלו אמורה לצאת לשוק כבר במהלך השנה הקרובה, כחלק ממהלך של מיקרוסופט, לעדכן את חלונות לעיתים תכופות יותר מפעם בכמה שנים. "העדכון יאפשר להציג חידושים במבחר הולך וגדל של גדלים וצורות, מסכים, זמני סוללה וביצועים", אומר רלר.