קסטרו מסתערת על קהל חדש: "נוביל את שוק אופנת הילדים"

הרשת החדשה תושק באוגוסט הקרוב בהשקעה של 18 מיליון שקל ותמנה עם הפתיחה 25 סניפים, ש-23 מתוכם ייפתחו כחנות בתוך חנות בסניפים הקיימים ‏

‎‎רשת האופנה קסטרו הכריזה היום (ג') על כניסתה הרשמית לשוק אופנת הילדים, בהכרזה שלא מותירה ספק להתגברות התחרות בעקבות כניסתה.

לדברי גבי רוטר, מנכ"ל ומבעלי השליטה בקסטרו, "אנחנו מתכוונים להיכנס לשוק הזה בצורה מאוד משמעותית מהיום הראשון. זה מנוע הצמיחה שלנו ועניין של צורך. התפקיד שלנו הוא להביא בשורה לשוק אופנת הילדים, ואנחנו רוצים להוביל אותו. אופנת ילדים זו משימה לא פשוטה. אנחנו גם מבינים שמחיר לבד לא יעבוד, ואנחנו נעניק מחירים אטרקטיביים באיכות פצצה. זה יהיה משהו אחר".‏

‏- האם תתחרו יותר בבגדי הילדים של פוקס, זארה וגולף או בשילב?‏

‏‎‎‏"התחרות היא עם כל מי שמתעסק עם אופנת הילדים בארץ. גם ‏‏‏H&M‏ מתעסקת עם אופנת ילדים". ‏

פעילות קסטרו בגזרת הילדים תתבצע תחת המותג קסטרו, שאליו יתווסף לוגו של ינשוף. ‏הרשת החדשה תושק באוגוסט הקרוב ותמנה עם ההשקה 25 סניפים, ש-23 מתוכם ייפתחו כחנות בתוך חנות בחנויות קסטרו הקיימות.

במקביל תפתח החברה שתי חנויות סטנד אלון במדרחוב בירושלים (במקום חנות קיימת של נעליים ותיקים של החברה) ובקניון גירון באשקלון. ‏סמוך לכך תיפתח חנות נוספת בקניון רחובות.

‏חנויות הילדים ישתרעו על שטח של 100 מ"ר, והן יושקו בהשקעה של 18 מיליון שקל. ‏

לדברי רוטר, בכל נקודת מכירה שבה פועל המותג קסטרו תיפתח חנות לבגדי ילדים, כשהעדיפות היא לפעול במודל של "חנות בתוך חנות", אך במקומות שזה לא יהיה ניתן, ייפתחו חנויות נפרדות.

קסטרו מתכננת כבר עתה לפתוח חנות ילדים נפרדת בקניון מודיעין ובקניון חולון, והיא מנהלת משא-ומתן לפתוח חנות נפרדת גם בקניון מלכת שבא באילת.‏

קו אופנת הילדים של קסטרו יציע ביגוד מגיל 0 ועד מידה 14. "כמובן שיהיו בגדי בייסיק שכל-כך חשובים לילדים, אך הם יהיו אופנתיים. אנחנו נציע בגדי קז'ואל ליום-יום, בגדים מעוצבים לאירועים וגם מוצרים משלימים ומתנות, כדוגמת נעליים, נעלי תינוקות, אקססורייז, דובי ועוד", אומר רוטר.

‏‏למרות ההכרזות, רוטר סירב לחשוף מה יעד המכירות של בגדי הילדים וכן סירב לחשוף לפי שעה את הדגמים והמחירים.

עם זאת, רוטר חזר והדגיש כי "המחירים יהיו סופר-תחרותיים. אנחנו מבינים שזה שוק מאוד תחרותי, הבגדים מתלכלכים, והילדים גדלים, אבל אנחנו מבינים שהמחירים לבד לא מספיקים. המיקוד שלנו הוא באופנתיות".‏

‏בקסטרו אומדים את שוק בגדי הילדים בישראל ב-1-1.5 מיליארד שקל, ואת ההוצאה המשפחתית הממוצעת על בגדי ילדים ב-360 שקל בחודש. ‏