סיוה הודיעה על הסכם עם יצרנית הסלולר הסינית ZTE

יצרנית השבבים הישראלית תספק את הטכנולוגיה שלה לענקית ציוד התקשורת הסינית ZTE לצורך שילוב בציוד התקשורת האלחוטי

ספקית הטכנולוגיות לתכנון שבבים, סיוה, מודיעה היום על הסכם נוסף בתחום תשתיות התקשורת. החברה, שהתבססה כאחת מספקיות טכנולוגיית עיבוד האותות המובילות להתקני תקשורת אלחוטיים בדור שני ושלישי, תספק את הטכנולוגיה שלה לענקית ציוד התקשורת הסינית ZTE לצורך שילוב בציוד התקשורת האלחוטי (Base Stations) שעל גבי האנטנות.

הטכנולוגיה של סיוה, שתשתלב במקרה זה כחלק מהעברת התקשורת בין המשתמשים בשירותי הדור הרביעי (LTE) של התקשורת הסלולרית לבין ליבת הרשת, תסופק במסגרת מעבד ה-CEVA-XC, שאמור להוביל את פתרונות החברה עבור הדרישות בטכנולוגיות LTE.

לדברי מנכ"ל סיוה, גדעון ורטהייזר: "ZTE היא מובילה עולמית מוכרת בתחום תשתיות הסלולר ובעלת מחויבות חזקה להוביל תחום זה גם בעתיד. החלטתה לאמץ את המעבד של סיוה עבור תחנת הבסיס העתידית שלה, מוכיחה את יעילות ורמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית עיבוד האותות שלנו".

לפני כשבועיים פרסמה סיוה את התוצאות שלה לרבעון השני השנה, שהיו אופטימיות יחסית. החברה מצפה כי ההכנסות ברבעון הנוכחי, השלישי, ינועו בין 11.5-12.5 מיליון דולר, לעומת 12.8 מיליון דולר ברבעון השני של השנה. בשורה התחתונה, מצפה החברה לרווח נקי של 15-17 סנט למניה, לעומת 15 סנט למניה שרשמה החברה כרווח נקי ברבעון הקודם.