כחצי שנה לפני הסופרבול ה-48, וקרוב לשבועיים לפני שנפתחת עונת 2013/14 - רשת פוקס, שתשדר העונה את משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית (NFL), הודיעה כי כבר מכרה 85% מהספוטים הפרסומיים שלה להתמודדות, שתיערך באצטדיון "מטלייף" בניו ג'רזי. כך מדווח ה"USA Today".
108.4 מיליון אמריקאים צפו ברשת CBS בסופרבול שנערך השנה, במסגרתו ניצחה בולטימור רייבנס את סן פרנסיסקו פורטי-ניינרס. על-פי גורמים בתעשייה, ספוטים של 30 שניות נמכרים השנה במחיר ממוצע הגבוה מ-4 מיליון דולר, שיא כל הזמנים, ועלייה לעומת סופרבול 2013, אז עמד הממוצע על 3.8 מיליון דולר.
מי שכבר הודיעה כי תחזור לפרסם השנה בסופרבול, אחרי שנת הפסקה, היא ענקית הרכב ג'נרל מוטורס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.