הניצחון ההיסטורי של גלושקו הבטיח לה 53 אלף ד' לכיס

הטניסאית הישראלית ניצחה לראשונה בקריירה שלה משחק מטורניר גראנד סלאם, וגרפה את הפרס הנ"ל; כמה יהיה שווה לה מעבר של סיבוב נוסף בניו יורק?

יוליה גלושקו שהעפילה אמש (ג') לסיבוב השני ביו.אס אופן, לא רק רשמה היסטוריה קטנה עם ניצחון ראשון בגראנד סלאם, אלא תהנה גם מסכום הזכייה הגבוה ביותר אי-פעם שרשמה בטורניר בודד. ההעפלה לסיבוב השני (ניצחון על נדיה פטרובה, המדורגת 23 בעולם) תבטיח לה 53 אלף דולר, ובכך היא שוברת את השיא הקודם שלה - 26,184 דולר שהכניסה בזכות ההעפלה לרולאן גארוס במאי השנה.

גלושקו נהנית באופן טבעי מהעלאת סכמי הפרסים ביו.אס אופן לשיא כל הזמנים. כהשוואה, רק לפני שנתיים העפלה לסיבוב השני בארה"ב היתה שווה 30,280 דולר בלבד.

גלושקו גם ניצבת כעת בפני אפשרות טובה להעפלה לסיבוב השלישי, כשתתמודד מחר מול האמריקאית בת ה-18 סאשה ויקרי, המדורגת 238 בעולם. ניצחון יבטיח לישראלית 93 אלף דולר.

גם דודי סלע יהנה מ-53 אלף דולר עבור העפלה לסיבוב השני ביו.אס אופן. להבדיל מגלושקו, הניצחון של סלע אתמול (על אנדריי קוזנצוב, 83 בעולם) היה הניצחון ה-13 בגראנד סלאם. השיא עדיין שייך לשחר פאר, עם 48 ניצחונות גארנד סלאם בקריירה; אחריה עמוס מנסדורף, עם 41.