מניית היום: מזנקת בעקבות חתימה על הסכם הפצה בלעדי

המפיץ החדש התחייב לרכוש מ-ITGI סחורה בהיקף כספי של כמיליון שקל עד לתום שנת 2014

חברת איטיג'יאי דיווחה היום על חתימת הסכם הפצה בלעדי בטורקיה עם מפיץ מקומי שישווק במדינה את הסטנט הנוירולוגי הייחודי של החברה. במסגרת הסכם זה התחייב המפיץ למינימום הזמנות של סטנטים של החברה בהיקף כספי כולל של כ-1 מיליון שקל עד לתום שנת 2014.

ההסכם בתוקף למשך שנתיים ויהיה ניתן להארכה לתקופות נוספות של שנה בכל פעם, בכפוף להסכמה הדדית של הצדדים לכך. ההסכם יהיה ניתן לביטול בהודעה מוקדמת בכתב בת 90 יום מראש, על-ידי כל אחד מהצדדים. המפיץ, בסיוע החברה, יטפל ויממן את הרישום הרגולטורי הנדרש בטורקיה על מנת למכור בה את מוצרי החברה.

אביב לוטן, מנכ"ל חברת ITGI, ציין כי "אנו ממשיכים להרחיב את שיווק המוצר הייחודי של החברה לטיפול בהתוויות נוירולוגיות. בעולם, קיים היום ביקוש גבוה לפתרונות למפרצות מוחיות וסטנט ה- AneugraftNx של החברה מאפשר פתרון יעיל, מהיר ומוחלט לטיפול במפרצות".

סטנט ה-AneugraftNx הינו בעל תכונה ייחודית המאפשרת כיסוי חלקי של קיר העורק הפגוע על ידי רקמה מן החי, המאפשרת טיפול נקודתי ומדויק של איזור העורק הפגוע. סדרת הסטנטים האמורה עמדה בהצלחה במבדקי האיכות, האמינות והבטיחות הנדרשים וקיבלה את אישור ה-CE Mark האירופאי.