"מפתחת קנדי קראש תזנק 30% ביום המסחר הראשון שלה"

ג'וזף גרינקורן: "קינג למדה מהטעויות של זינגה ופייסבוק. לחברה הכנסות של 600 מיליון דולר בשנה והיא צפויה להיות מונפקת בשווי נמוך יחסית של כ-5 מיליארד דולר"

"קינג, החברה המפתחת של קנדי קראש, בשלה להנפקה והמנייה שלה תשיג תוצאות נאות שלא כמו זינגה שהשקעה בה הובילה את המשקיעים להפסדים משמעותיים", כך מעריך ג'וזף גריקורן, מנכ"ל ומייסד מוריס גרופ, המתמחה במניות טכנולוגיה.

גרינקורן מציין כי "לקינג יש האפליקציה מספר 1 בפייסבוק ויש לה מעל ל-75 מיליון משתמשים יומיים פעילים, ברור שהחברה הזו פועלת נכון וברור שהדרך להנפקה משם תהיה קצרה. האנליסטים משווים את קינג לזינגה שלא בצדק, ההשוואה שלהם מבוססת על תחום הפעילות של החברות (משחקים) ולא על הסטטיסטיקה שנוטה לטובת קינג.

"בשורת ההכנסות, קינג נהנית ישירות מהכנסות של כ-600 מיליון דולר בשנה, נתון שצפוי לעלות משמעות בשל החדירה המוצלחת מאוד של החברה לתחום המובייל. חדירה לתחום המובייל ברשתות החברתיות הוכיחה את עצמה בתוצאות הנהדרות שהציגה לאחרונה פייסבוק ומהוות נדבח מהותי וחשוב בדרך להנפקה של טוויטר. כיום, אין זכות קיום לחברה שלא מצליחה לחדור לתחום המובייל בצורה אפקטיבית וכאן נמצא ההבדל המהותי בין זינגה שעיקר המשתמשים שלה נמצא במחשבים נייחים לקינג שרוב המשתמשים שלה משחקים בטלפון הנייד שלהם או בטאבלט.

"זינגה הונפקה בשווי של כ-9 מיליארד דולר. קינג לומדת מהטעויות של פייסבוק וזינגה וצפויה להנפיק בשווי ראשוני של כ-5 מיליארד דולר - מכפיל זול מאוד מול הכנסה של 600 מיליון דולר בשנה. המספרים מדברים בעד עצמם, ההנפקה של קינג צפויה להיות הנפקה מאוד מוצלחת עם זינוק של כ-30% ביום המסחר הראשון של המניה. ההתמכרות ההמונית לקנדי קראש שכוללת את כל הגילאים והמגזרים תוביל את קינג להנפקה מלכותית במיוחד", מסכם גרינקורן.