מניית היום: מזנקת בכ-7% בעקבות חתימת הסכם הפצה

חברת איטיג'יאי דיווחה היום על חתימת הסכם הפצה בלעדי במקסיקו עם מפיץ מקומי, שישווק במדינה את הסטנטים הקרדיולוגי והנוירולוגי של החברה

חברת איטיג'יאי דיווחה היום על חתימת הסכם הפצה בלעדי במקסיקו עם מפיץ מקומי שישווק במדינה את הסטנטים הקרדיולוגי והנוירולוגי של החברה.

במסגרת הסכם זה התחייב המפיץ למינימום הזמנות של סטנטים של החברה בהיקף כספי כולל של כ-1.1 מיליון שקל עד לתום שנת 2014. ההסכם בתוקף למשך 3 שנים ויהיה ניתן להארכה לתקופות נוספות של שנה בכל פעם, בכפוף להסכמה הדדית של הצדדים לכך.

ההסכם, אגב, יהיה ניתן לביטול בהודעה מוקדמת בכתב בת 90 יום מראש, על-ידי כל אחד מהצדדים. המפיץ, בסיוע החברה, יטפל ויממן את הרישום הרגולטורי הנדרש במקסיקו על מנת למכור בה את מוצרי החברה.

הסכם זה מתווסף להסכמי הפצה אחרים בהם התקשרה החברה לאחרונה בהיקף כספי של 4.4 מיליון שקל.

אביב לוטן, מנכ"ל חברת ITGI, ציין כי "השוק באמריקה הלטינית הינו שוק אטרקטיבי לחברה, שלא נפגע באופן משמעותי מהמשבר הכלכלי של השנים האחרונות כמו שווקים אחרים. לאחרונה הרחיבה החברה את נוכחותה ביבשת זו על-ידי חתימה על הסכמי הפצה בברזיל ובמדינות נוספות באזור. אנו עובדים עם המפיצים השונים על מנת לקדם את נושא הרגולציה בכל מדינה ולהתחיל בשיווק בהקדם. הכניסה לשוק של אמריקה הלטינית היא חלק מאסטרטגיית החברה לגידול רציף ומתמשך במכירות לצד המשך פיתוח הדור הבא של הסטנט המכוסה".

סטנט ה-AneugraftNx הינו בעל תכונה ייחודית המאפשרת כיסוי חלקי של קיר העורק הפגוע על-ידי רקמה מן החי, המאפשרת טיפול נקודתי ומדויק של איזור העורק הפגוע. סדרת הסטנטים האמורה עמדה בהצלחה במבדקי האיכות, האמינות והבטיחות הנדרשים וקיבלה את אישור ה-CE Mark האירופאי.