שולה זקן מכחישה: לא היה לי קשר רומנטי עם שמואל דכנר

ראש לשכת אולמרט לשעבר: "שמואל דכנר ביקש לקנות את אהבתי ואת תשומת-לבי. אבל אני ידעתי את הגבולות שלי כאישה נשואה, ותודה לאל, לא נסחפתי מעבר לזה" ■ טוענת כי אולמרט לא ידע על הכספים והמתנות שקיבלה מדכנר

ביום עדותה השני במשפט פרשת הולילנד, שבו היא עומדת לדין בגין קבלת שוחד מיזמי פרויקט הולילנד וחברת הזרע באמצעות עד המדינה המנוח שמואל דכנר, שללה שולה זקן את קיומו של קשר רומנטי בינה לבין דכנר.

לפי כתב האישום, זקן קיבלה מדכנר עשרות אלפי שקלים וכן עגילים, יצירות אמנות ונעליים, ובתמורה היא הפעילה את השפעתה כראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לקידום האינטרסים של יזמי הנדל"ן.

מצבה המשפטי של זקן נחשב קשה, הואיל ובידי הפרקליטות יש ראיות מוצקות לכספים ולמתנות שקיבלה.

במהלך הדיון היום (ג') שאל השופט דוד רוזן את זקן, בהתייחסו לסיבה שבגינה הרעיף דכנר על זקן כספים ומתנות: "עם כל הכבוד, אפשרות אחת היא שוחד לאולמרט. אפשרות שנייה היא שהוא קנה את שירותייך כאישה. מה נכון?".

זקן השיבה: "דכנר ביקש לקנות את אהבתי ואת תשומת-לבי. אבל אני ידעתי את הגבולות שלי כאישה נשואה, ותודה לאל, לא נסחפתי מעבר לזה".

לפני כמה חודשים העיד במשפט עפר לוי, שהיה הנהג של דכנר, ורמז כי בין זקן לבין דכנר התקיימו יחסים אינטימיים. לוי גם סיפר כי באחד המקרים הסתגרו השניים ביחד במלון מצודת דוד בירושלים במשך 3 שעות. ואולם, זקן שללה בעדותה היום את הרמזים לרומן.

"הוא צודק שהיינו שם 3 שעות, אבל לא לקחנו חדר אלא ישבנו בטרקלין העסקים. אולי דכנר, מבחינת האגו הגברי, נתן לו להבין שעשינו דברים אחרים", אמרה.

עם זאת, לדבריה, בינה לבין דכנר הייתה אהבה גדולה. "אהבתי את דכנר, הלכנו שלובי זרוע בטיילת, אבל לא היה מה שנרמז כאן... הוא היה כמו החברה הטובה שלי, הייתי בודדה. הוא חיבק ונישק אותי, שמתי את ראשי על כתפו, הוא ניגב את דמעותיי".

זקן גם דחתה בעדותה את טענות הפרקליטות כי אולמרט ידע על הכספים והמתנות שהיא קיבלה מדכנר, ותקפה את הפרקליטות באומרה כי "השוחד היחיד בפרשה הזו הוא הכספים שהמדינה שילמה לדכנר".