EverNav - אפליקציית ניווט ישראלית לסמארטפוני פיירפוקס

האפליקציה תומכת בעומסי תנועה והיא מציעה לדברי החברה גם ממשק בעברית ותמיכה של מפות ישראל, בנוסף לשפות רבות אחרות

אפליקציית ניווט ישראלית חדשה - EverNav הצטרפה לעולם הסלולר בימים האחרונים. הפעם מדובר באפליקציה הפונה לקהל לקוחות מצומצם (שכנראה יגדל בעתיד) סמארטפון עם מערכת ההפעלה - FireFox.

EverNav עליה אחראית חברת AtlasCT נבנתה בשפת HTML 5. האפליקציה תומכת בעומסי תנועה והיא מציעה לדברי החברה גם ממשק בעברית ותמיכה של מפות ישראל, בנוסף לשפות רבות אחרות. לפחות כרגע היא לא משווקת אותה בשוק המקומי ומבחינת AtlasCT, ישראל היא לא שוק המטרה שלה, כאשר היא מתמקדת במדינות כמו: ברזיל, קולומביה, ונצואלה, ספרד, גרמניה ופולין. את המפות לשירות מספקת ל-AtlasCT חברת נוקיה.

AtlasCT משווקת את האפליקציה דרך הפיירפוקס מרקטפלייס במדינות בהן משווקים סמארטפונים תומכים. החברה גם עובדת ישירות מול מפעילות סלולר אשר מפיצות את הטלפונים. החברה מעוניינת ש-EverNav תותקן מראש על המכשיר תחת מעטפת ממותגת של אותה מפעילת סלולר. האפליקציה לא תהיה בחינם בעתיד, כאשר החברה מתכננת מודל חיוב של מנוי מתחדש לשירות או רכישת רישיון שימוש קבוע וחד פעמי.

AtlasCT הוקמה בשנת 1987 ועסקה בתחום הקרטוגרפיה ומפות מודפסות עד שנת 2000. מאותה שנה החברה שינתה את המיקוד העסקי ונכנסה לתחום ה GISהממחושב, מפות ושירותים מבוססי מיקום. בחברה מעוסקים 15 עובדים, כאשר אחד המשקיעים בה הוא יוסי ורדי.