רוק'נ'רול: ג'ון בון ג'ובי עשוי לרכוש קבוצת NFL

דיווח: הזמר הוא אחד המועמדים הבולטים לקנות את באפלו בילס ■ אפשרות: יחבור לתאגיד הקנדי MLSE, ויחד איתם יביא קבוצת פוטבול מקצוענית לטורונטו

ג'ון בון ג'ובי עשוי להפוך לבעלים של קבוצת NFL. אתר cbssports מדווח כי כוכב הרוק הוא אחד המועמדים הבולטים לרכוש את באפלו בילס, שתצא למכירה לאחר שהבעלים שלה, ראלף ווילסון בן ה-95, ילך לעולמו.

מגזין "פורבס" מעריך את השווי של הפרנצ'ייז ב-870 מיליון דולר. במסגרת העסקה, אם וכאשר תצא לפועל, בון ג'ובי, שהונו האישי מוערך בכ-125 מיליון דולר על-ידי אתר therichest, יגייס סביבו משקיעים שיסייעו לו במימון. אחת הספקולציות שעלו בתקשורת האמריקאית גורסת כי בון ג'ובי יחבור לתאגיד MLSE, שמחזיק בכמה וכמה קבוצות בטורונטו, ביניהן המייפל ליפס (מליגת ה-NHL) והראפטורס (NBA). יחד, ינסו ג'ובי ו-MLSE להעביר את באפלו לטורונטו, ולהביא לעיר הקנדית קבוצת פוטבול מקצוענית.

למרות שהוא בוודאות יזדקק לשותפים על מנת להיכנס לעסק היקר הזה שנקרא NFL, על-פי הדיווח בון ג'ובי מעוניין להיות הבעלים בפועל, וזה שינהל את הקבוצה ביומיום.

בשנת 2011 בון ג'ובי קושר עם רכישה של אחזקות מינוריות בקבוצת NFL אחרת - אטלנטה פלקונס - אך העסקה לא יצאה בסופו של דבר אל הפועל.