הסדרה "בני ערובה" של ערוץ 10 תשודר בעברית ב-BBC

מכירה זו מצטרפת למכירתה כפורמט לעיבוד לרשת CBS האמריקאית עוד בשלבי הפיתוח ובטרם עלתה לשידור בישראל

הסדרה "בני ערובה" של ערוץ 10 תשודר בעברית ברשת ה-BBC הבריטית. סדרת הדרמה נמכרה על ידי חברת ההפצה "ארמוזה פורמטס" לרשות השידור הציבורית הבריטית. זו הסדרה הישראלית השנייה המשודרת בבריטניה בשפת המקור עם כתוביות לאנגלית, אחרי חטופים, והראשונה שמשודרת ב BBC היוקרתי.

מכירה זו מצטרפת למכירתה כפורמט לעיבוד לרשת CBS האמריקאית עוד בשלבי הפיתוח ובטרם עלתה לשידור בישראל. הסדרה משודרת בימים אלו בערוץ וצופים בה מדי שבוע כ-18 מיליון צופים בממוצע לפרק. כמו כן, נמכרה הסדרה לצרפת ולרוסיה.

סו דיקס, מנהל רכש התוכניות של ה-BBC, אמר על הסדרה: "'בני ערובה' הוא מותחן ישראלי מהודק, מקורי ואותנטי".

מנכ"ל יצירה עברית, ומפיק הסידרה, חיים שריר אמר כי: "זו גאווה לכל תעשיית הטלוויזיה הישראלית. הערוץ שהכי מזוהה עם איכות בעולם, קונה סדרה ישראלית כמו שהיא ומעלה אותה לשידור, ועוד בשפה העברית. זו חותמת איכות, שלא חלמנו עליה".

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס מוסיף: "'בני ערובה' היא הוכחה לכך שדרמה טובה שמביאה סיפור חזק ועשויה לעילא, יכולה להימכר בכל העולם, ללא מגבלות של שפה. לראייה, ה-BBC שהוא המגדלור לעשייה טלוויזונית איכותית בחר בסידרה לעונת השידורים הקרובה שלו ובכך הצטרף לעוד מדינות כמו ארה"ב, צרפת ורוסיה שהביעו את אמונן".

מערוץ 10 נמסר: "העשייה הענפה והמוצלחת של ערוץ 10 בתחום הסוגה העילית ממשיכה לבלוט ולהניב פירות גם בשווקי הטלוויזיה הבינלאומיים ועל כך גאוותנו. אנחנו מברכים את היוצרים רותם שמיר ועומרי גבעון, את גל זייד, ואת חיים שריר וצוות ההפקה מיצירה עברית".