מניית היום: מזנקת בכ-10% בעקבות חתימת הסכם הפצה

במסגרת הסכם זה התחייב המפיץ של ITGI למינימום הזמנות של סטנטים של החברה בהיקף כספי כולל של כמיליון שקל עד לתום שנת 2014

חברת הביומד איטיג'יאי דיווחה היום כי חתמה על הסכם הפצה בלעדי בקנדה עם מפיץ מקומי, שישווק במדינה את הסטנטים הקרדיולוגי והנוירולוגי הייחודיים של החברה. במסגרת הסכם זה התחייב המפיץ למינימום הזמנות של סטנטים של החברה בהיקף כספי כולל של כמיליון שקל עד לתום שנת 2014.

ההסכם בתוקף לשלוש שנים ויהיה ניתן להארכה לתקופות נוספות של שנה בכל פעם, בכפוף להסכמה הדדית של הצדדים לכך.

ההסכם, מציינים ב-ITGI, יהיה ניתן לביטול בהודעה מוקדמת בכתב בת 90 יום מראש, על ידי כל אחד מהצדדים החברה, בסיוע המפיץ, תטפל ברישום הרגולטורי הנדרש בקנדה על מנת למכור בה את מוצרי החברה.

אביב לוטן, מנכ"ל חברת ITGI, ציין "אחת המטרות העיקריות של החברה לשנת 2014, הינה הגדלת המכירות ופתיחת שווקים נוספים בהם נעשה שימוש במוצרי החברה. החברה שמה דגש מיוחד על השוק בצפון אמריקה, שהינו השוק הגדול בעולם והאטרקטיבי ביותר עבור החברה. לאחרונה אף הודענו על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברה אמריקאית גדולה ומובילה בתחום שתבצע במשותף עם ITGI את התהליך הרגולטורי מול ה-FDA".

חברת ITGI עוסקת בתחומי מחקר ופיתוח, ייצור, הרכבה ושיווק של סטנטים המכוסים ברקמה הלקוחה מבעלי חיים ומיועדים לשימושים רפואיים שונים בכלי דם טבעיים בלב, במעקפים ורידיים בלב, בכלי דם במח ובכלי דם היקפיים אחרים.