בריל במו"מ לרכישת חלק מפעילות קבוצת סקאל ב-95 מיליון שקל

מנהלת מגעים לרכישת 50% מהרשתות אמפוריום, ראלף לורן, וינס קמוטו, טימברלנד ו-bebe ■ העסקה צפויה לכלול גם 5 מתוך 8 חנויות העודפים של סקאל ספורט ■ מחזור הפעילות המדובר עומד על 170 מיליון שקל בשנה

על רקע האיום מפני סגירת מפעל הנעליים הצבאיות והירידה החדה בביצועים הכספיים, קבוצת בריל מבקשת להתרחב באמצעות רכישה. היום (ג') דיווחה החברה כי היא מנהלת משא-ומתן באמצעות החברה-הבת SBN לרכישת חלק מפעילותה של קבוצת סקאל תמורת 95 מיליון שקל.

מדובר בעסקת בעלי עניין, כיוון שסקאל מחזיקה במחצית ממניותיה של SBN, שעיקר פעילותה היא רשת נאוטיקה.

ל"גלובס" נודע כי המשא-ומתן של בריל מתנהל לגבי כל פעילות חברת סקאל ספורט, להוציא פעילות הצעצועים של החברה וחלק מחנויות העודפים. אם המשא-ומתן יבשיל לידי עסקה, אזי הזיכיון ופעילות הרשתות אמפוריום, טימברלנד, bebe, ראלף לורן ורשת וינס קמוטו יועברו לידי SBN.

העסקה צפויה לכלול גם 5 מתוך 8 חנויות העודפים של סקאל ספורט. מחזור הפעילות המדובר עומד על 170 מיליון שקל בשנה.

בריל מתנה את ביצוע העסקה בכך שיתאפשר לה לאחד את תוצאות הפעילות הנרכשת עם חברת בריל.

המשא-ומתן הנוכחי מתנהל לאחר שבריל דיווחה על הרעה בביצועיה הכספיים. ב-9 החודשים הראשונים של 2013 נחתך הרווח התפעולי של החברה ב-33%, ואילו הרווח הנקי צנח ב-40% והסתכם ב-10.2 מיליון שקל.

חברת בריל מחזיקה היום ב-7 רשתות הנעלה, לרבות גלי, ניין ווסט, איזי ספיריט, כל נעל סנטר ואן קליין. פעילות האופנה של החברה כוללת את רשת לי קופר, שרשמה ברבעון השלישי רווח תפעולי של 1.7 מיליון שקל; ואת רשת סולוג, שחתמה אותו עם הפסד תפעולי של 280 אלף שקל. הפעילות המשותפת עם סקאל בנאוטיקה הביאה לרווח תפעולי של 3.8 מיליון שקל ברבעון.

- לא קל לכם ברשת לי קופר.

מנכ"ל בריל, יהודה אלבז: "לא קל, ואנחנו פועלים לסדר את העניינים. אנחנו מקווים שהשנה הפעילות תעבור לפסי רווחיות".

סקאל
 סקאל