כך פספסה ESPN את סיפור השחקן הגאה הראשון ב-NBA

הרשת לא שידרה את משחק הבכורה של ג'ייסון קולינס בברוקלין נטס, שבסופו של דבר הצליח לייצר נתוני צפייה גבוהים בכ-60% ביחס לממוצע העונתי

ההופעה של ג'ייסון קולינס במדי ברוקלין נטס בתחילת השבוע יצרה הרבה רעש סביב העניין האישי שלו (קולינס הוא השחקן הגאה הראשון שחותם על חוזה בקבוצת ספורט מקצוענית בארה"ב), והנטס והמפרסמים של הקבוצה הרוויחו לא מעט מהעניין.

המשחק שבו רשם קולינס את הופעת הבכורה, ביום ראשון מול לוס אנג'לס לייקרס החלשה, שודר ברשת Yes המקומית שמחזיקה בזכויות של הנטס בשוק הניו-יורקי, רשם נתוני צפייה גבוהים בכ-60% בהשוואה לממוצע העונתי של הקבוצה מברוקלין. הרייטינג הממוצע למשחק עמד על 1.3%, לעומת 0.8% ממוצע עונתי.

מי שהחמיץ את הסיפור התקשורתי היא רשת ESPN, שהחליטה לפני מספר שבועות להוריד את המשחק ששובץ לשידור מחוף לחוף בגלל החולשה של הלייקרס והנטס העונה, ובמקום זה שידרה את המשחק בין יוסטון רוקטס לפיניקס סאנס. כך החמיצה ESPN שידור של משחק שקיבל נפח תקשורתי גדול מאוד בעולם כולו. קולינס בן ה-35 שיחק 11 דקות בלבד.

בארה"ב תוהים האם הנטס, לאור הבאזז הגדול סביב השחקן, יחליטו להחתים את השחקן - שכרגע חתום על חזה לעשרה ימים בלבד - חוזה עד תום העונה.