רוצים לפרסם בסופרבול הבא במשך 30 שניות? תכינו 4.5 מיליון דולר

רשת NBC, שתשדר ב-2015 את משחק הגמר של ליגת ה-NFL, מתכוונת לדרוש מחיר שיא עבור ספוט טלוויזיוני של חצי דקה

סיאטל סיהוקס זוכה בסופרבול 2014 / צילום: רויטרס
סיאטל סיהוקס זוכה בסופרבול 2014 / צילום: רויטרס

מחירי הפרסום לסופרבול ממשיכים להרקיע. על-פי המגזין "וראייטי", רשת NBC, שתשדר את משחק הגמר של ליגת ה-NFL בשנה הבאה, תדרוש סכום שיא של 4.5 מיליון דולר עבור ספוט טלוויזיוני בן 30 שניות.

כהשוואה, רשת FOX, ששידרה את הסופרבול האחרון ב-2 בפברואר, גבתה 4 מיליון דולר עבור ספוט של 30 שניות. המשחק נצפה על-ידי 111.5 מיליון צופים בארה"ב, והפך למשדר הטלוויזיה הנצפה ביותר בתולדות המדינה. הרייטינג הממוצע שנרשם להתמודדות במסגרתה הביסה סיאטל סיהוקס את דנבר ברונקוס 8-43, עמד על 46.4%.

NBC תמכור לקראת הסופרבול הקרוב כ-40 ספוטים של 30 שניות. לפי הערכות, 20-25 מהם כבר מכורים - במסגרת הסכמים רב-שנתיים שמחזיקות חברות מסחריות לפרסום בסופרבול.