שופרסל בוחנת תוכנית הכוללת סגירת סניפים ותמחור מחודש

הודיעה כי היא בוחנת הורדת מחירים, ביטול או צמצום הנחות, סגירה או הקטנה של סניפים וחיסכון בהוצאות ■ ברבעון החולף צנח הרווח הנקי של שופרסל ב-42% ל-32 מיליון שקל ■ "המהלך עלול להשפיע לרעה על התוצאות הכספיות"

הנהלת שופרסל בוחנת התייעלות הכוללת תמחור מחודש של מוצרים, סגירה או הקטנה של סניפים וחיסכון בהוצאות. בהודעה שפרסמה היום (ב') הודיעה החברה כי לאור מגמת ההאטה במכירות, נבחנת תוכנית מתאימה להתייעלות.

ברבעון החולף צנח הרווח הנקי של שופרסל ב-42% ל-32 מיליון שקל, ושיעור הרווח התפעולי צנח מ-3.5% ברבעון המקביל אשתקד ל-2.3%.

עיקרי התוכנית, אם תאושר, עשויים לכלול מיצוב תמחירי חדש, כלומר הורדת מחירים מצד אחד - וביטול או צמצום הנחות למגזרים מסוימים או מועדוני לקוחות מצד שני.

בנוסף מדובר על סגירה או הקטנה של סניפים, התייעלות וחיסכון בהוצאות וכן חיזוק פעילויות קיימות ברצפת המכירה של החברה, לצד פיתוח פעילויות חדשות או משלימות.

על-פי שופרסל, יישום התוכנית - אשר יהיה כרוך בהשקעות, הפרשות ומחיקות, בעיקר בשל סגירה או הקטנה של סניפים - עלול להשפיע לרעה על התוצאות הכספיות של החברה במספר רבעונים קרובים שלאחר אימוץ ויישום התוכנית.

שופרסל הדגישה, עם זאת, כי נכון להיום לא השלימה הנהלת החברה את גיבוש התוכנית, וכי תוכנית זו טרם נידונה בדירקטוריון החברה.