זועבי: החוטפים לא טרוריסטים; ליברמן: דינה צריך להיות כדינם

זועבי ברדיו ת"א: "הם אנשים שלא רואים שום פתח לשנות את המציאות שלהם, והם נאלצים להשתמש באמצעים האלה, עד שישראל תתפכח קצת"

ח"כ חנין זועבי לא מגנה את חטיפת 3 הנערים על-ידי חמאס וטוענת כי החוטפים אינם טרוריסטים.

"הם לא טרוריסטים, הם אנשים שלא רואים שום פתח לשנות את המציאות שלהם, והם נאלצים להשתמש באמצעים האלה, עד שישראל תתפכח קצת, עד שהאזרחים של ישראל והחברה יתפכחו קצת וירגישו את הסבל של האחר", אמרה זועבי הבוקר (ג') ברדיו תל-אביב.

זועבי התייחסה גם לקרוב משפחתה, מוחמד זועבי בן ה-19, שתקף את חמאס והרשות הפלסטינית וזכה גם לאיומים מצד בני משפחתו: "זה טוב שאתם משתעשעים בדברים כאלה, וכדאי לכם להשתעשע לאור המציאות הקשה שלנו. תחשוב על זה רגע ועל הצורך הפסיכולוגי של מישהו לשמוע את הדברים אלה מנער מפוקפק, מעוות זהות, הוא מסכן. הוא מעוות כי הוא חסר זהות, חסר קשר עם מציאות שהוא חי בה... הוא בן למשפחה מגורשת, אמא שלו גרה בנצרת עילית עכשיו, הוא לומד בבית-ספר יהודי, יש לו את הצורך הזה להוכיח את עצמו".

שר החוץ אביגדור ליברמן תקף בחריפות את זועבי על הדברים וכתב בדף הפייסבוק שלו: "לא רק החוטפים הם טרוריסטים, גם חנין זועבי היא טרוריסטית. דינם של החוטפים ודינה של המסיתה מעודדת החטיפות זועבי צריך להיות זהה".