אילו סדרות יככבו בעונת הסתיו בטלוויזיה בארה"ב?

ABC תעלה עונות חדשות של "סקנדל", "האנטומיה של גריי" ועוד ■ רשת FOX תעלה את "Gotham" - סדרה חדשה המבוססת על ספרי הקומיקס "באטמן"

עונת הסתיו בטלוויזיה בארה"ב עולה לאוויר בקרוב, ובימים אלה נחשפים הצופים לפרומואים של מה שעומד לככב על המסך בחודשים הקרובים. עבור רובן, הצלחה בעונה הזאת תגרום לרשתות להזמין עונה נוספת ולהמשיך את חייהן של הסדרות.

מניתוח רשימת 10 הסדרות המבטיחות של העונה של מגזין "אד אייג'" עולה כי גם CBS וגם ABC החליטו לרכוב על ההצלחה של סדרות שכבר הוכיחו את עצמן. בין היתר תעלה סדרת ספין-אוף של "NCIS", אשר הפעם תתרחש בניו-אורלינס; ו-ABC תעלה עונות חדשות לסדרות "סקנדל", "האנטומיה של גריי" ו-"How to get away with murder".

סדרות נוספות שיעוררו עניין הן עם דמויות נשיות חזקות. מלבד כאמור "How to get away with murder", תעלה גם סדרה בכיכובה של טיה ליאוני תחת השם "Madam Secretary" וסדרה עם קייט וולש בשם "Bad Judge".

ל"חנונים" צפויה סדרת להיט חדשה תחת השם "Scorpion", במרכזה יעמוד גאון אשר מנסה לפתור בעיות עולמיות בעזרת חבורה של מומחים נוספים.

בראש הרשימה, וזאת שאמורה למשוך את מרבית תשומת-הלב, נמצאת הסדרה "Gotham" שמבוססת על סדרת ספרי הקומיקס "באטמן". הסדרה תעלה ברשת FOX בספטמבר הקרוב.

סדרה נוספת באותו ז'אנר, המתבססת גם היא על דמותו של גיבור-על, היא "Flash", שתעלה לשידור ברשת CW.