בעקבות שופרסל? טיב טעם מכריזה שוב על הורדת מחירים

המנכ"ל עדי כהן: "כל השחקנים עשו מהלכי מחיר. כשהשוק זז - אנחנו זזים איתו"

עדי כהן מנכ"ל טיב טעם / צילום: לם וליץ
עדי כהן מנכ"ל טיב טעם / צילום: לם וליץ

מעט אחרי הכרזת שופרסל על הורדת מחירים קבועה ברשת, רשת טיב טעם יוצאת עם מהלך דומה. היום (ב') הכריזה הרשת כי תוזיל 1,895 מוצרים ברשת באופן קבוע.

לדברי עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם, מהלך הורדת המחירים הוא תגובה למתרחש בשוק המזון. לדבריו, "כל השחקנים בתקופה האחרונה עשו מהלכי מחיר כאלה ואחרים. יש לנו מדיניות ברורה של חוויה, איכות ושעות פתיחה במחירים תחרותיים, ולכן כשהשוק זז - אנחנו זזים איתו".

כהן אומר כי מחירי כל המוצרים יירדו בשיעור דו-ספרתי, וכי הדבר אומר שהרשת מאוד אטרקטיבית. לדבריו, "מעבר למחיר, יש עוד ערכים כמו איכות, שירות, זמינות, נגישות, חוויית קניה ומגוון קולינרי. את כל זה אנחנו מציעים היום במחיר תחרותי".

- אולי זה אומר שהייתם מאוד יקרים?

"כל השוק התאים את עצמו למציאות, וגם אנחנו. אנחנו לא נשארים מאחור".

עיון ברשימת המוצרים שהרשת בחרה להוזיל מעלה דוגמאות למחירים מוזלים, וזאת לצד דוגמאות למחירים גבוהים יחסית. הרשימה כוללת רביעיית טונה סטארקיסט ב-22.90 שקל, וכנ"ל גם חבילת נייר טואלט מולט 32 גלילים ב-19.90 שקל.

עוד כוללת הרשימה שמפו ומרכך הוואי 700 מ"ל ב-7.90 שקלים - מוצרים שלכבוד החג נמכרים ברשת YOU של מגה ב-5 שקל. קטשופ היינץ 700 גרם ב-10 שקלים - מוצר שבמשקל 1 ק"ג נמכר לא אחת במבצעים של 11-12 שקל. שמן זית זיתא 750 מ"ל ב-32.90 שקל, אורז פרסי 1 ק"ג ב-8.90 שקלים. לשם השוואה - שופרסל הכריזה על מחיר המוצר מתוצרת סוגת ב-7.5 שקלים כמחיר קבוע.

- יש לכם ברשימה מוצרים אטרקטיביים אבל גם הרבה מאוד מוצרים שהמחיר שלהם לא אטרקטיבי.

"טיב טעם אינה רשת דיסקאונט, ואנחנו רוצים להציע את כל הערכים המוספים שלנו במחיר ממוצע ותחרותי. אם תשווי ברמת מוצר, זה מחיר הוגן, וברמת סל, המחיר אטרקטיבי וזול. קחי את סניף הרצליה או סניף מודיעין, ששם חברי המועדון זכאים ל-15% הנחה נוספים, ותראי שאנחנו היום בין הזולים באזור".