הטיפ היומי: מניית נאסד"ק שעשויה לזנק ב-24%

מחלקת המחקר, Needham: המוצרים החדשים של DSPG יחזירו אותה לצמיחה

חברת הטכנולוגיה DSPG נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-195 מיליון דולר. החברה מפתחת שבבים המיועדים ליישומי VoIP (העברת קול ברשת), מולטימדיה וטלפונים אלחוטיים.

אנחנו מאמינים שהחברה נמצאת בנקודת פיתול, עם כמה מוצרים חדשים שאמורים לפצות על הירידה בשוק השבבים לטלפונים אלחוטיים, ויאפשרו לה לחזור לצמיחה אחרי 4 שנים של שחיקה בהכנסות. להערכתנו, השוק למעשה מתמחר כרגע במחיר אפס את מנועי הצמיחה החדשים של DSPG (טלפוני VoIP לדסקטופ עבור ארגונים, נטרול רעשי רקע ואינטרנט של הדברים).

אנחנו מאמינים שהקטליזטור הגדול ביותר למניה בטווח הקרוב, הוא הגידול בהכנסות מתחום ה-VoIP, והדינמיקה התחרותית בתחום שהופכת ליותר חיובית עבור החברה. אנו מעריכים, שהשוק יגיע לכ-200 מיליון דולר בשנה: לחברת ברודקום נתח של כ-50% ממנו, לטקסס אינסטרומנטס כ-30%, ו-DSPG מחזיקה כיום בנתח של כ-12%.

להערכתנו, DSPG תוכל להגדיל את נתח השוק ל-18% ב-2015. שתי המתחרות הגדולות שמות פחות דגש על התחום, ולדעתנו DSPG תוכל למעשה להכפיל את הכנסות ה-VoIP שלה בשנתיים הבאות.

לטכנולוגיית ביטול רעשי הרקע החברה נכנסה באמצעות רכישה ב-2011. המתחרה Audience היא הספקית של סמסונג, לקוואלקום יש פתרון בתחום, ואילו לאפל יש פיתוח פנימי שלה. DSPG היא הספקית השנייה בשוק אחרי Audience, ואנו מעריכים שתרשום הכנסות של כ-20 מיליון דולר מהתחום ב-2016.

החברה מפתחת גם שבב, שעשוי להתאים ליישומי אינטרנט של הדברים (IoT), למשל בתחום האבטחה הביתית.

תחום הפעילות המסורתי שווה כ-3 דולר למניה (אם כי צפויה ירידה של 10% בשנים הבאות), ולחברה יש 5.25 דולר למניה במזומן. מכיוון שכך, יש "רצפה" לשווי השוק של החברה. אנו מעריכים את תחום ה-VoIP בשווי 1.61 דולר למניה, את נטרול הרעשים ב-91 סנט למניה ואת האינטרנט של הדברים ב-59 סנט למניה. שילוב כל הגורמים מביא אותנו למחיר יעד של 11 דולר, שמהווה פרמיה של כ-24% על מחיר המניה. אנו מתחילים לסקר את מניית DSPG בהמלצת "קנייה".

נכתב ע"י מחלקת המחקר, Needham

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם