y&r ישראל מצטרף למערך הפרסום של מפעלי נייר חדרה

המשרד ייקח חלק במיתוג מחדש לקו מוצרים שלם הבנוי על נייר ממוחזר

מפעל נייר חדרה / צילום: איל יצהר
מפעל נייר חדרה / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום y&r ישראל מצטרף למערך הפרסום של מפעלי נייר חדרה - כך נודע ל"גלובס". המשרד צפוי לטפל בתקציב חטיבת הנייר של החברה ולקחת חלק במהלך מיתוג מחדש לקו מוצרים שלם הבנוי על נייר ממוחזר.

נייר חדרה מורכבת משתי זרועות - חטיבת הנייר, שכמעט שאינה מפרסמת, וקימברלי קלארק (המייצרת מוצרים מתכלים שאינם מזון), שמשרדי הפרסום שלה הם גיתם BBDO ומקאן תל-אביב.

לפני חודשים ספורים חל שינוי משמעותי בצמרת ההנהלה, כשעופר בלוך, מי שכיהן כמנכ"ל ב-5 השנים האחרונות, פרש, ואת מקומו תפס מומו לירן. ללירן יש היכרות מקצועית קודמת עם y&r ישראל עוד מהימים שבהם שימש כמנכ"ל שטראוס, והמשרד החזיק חלק נכבד מתקציב הפרסום של החברה.

בנייר חדרה פיתחו קו מוצרים חדש, מתוך כוונה לפנות בין היתר גם לשווקים בינלאומיים. ב-y&r השתמשו בקשר הבינלאומי כמנוף לדריסת רגל והפגישו את בכירי נייר חדרה עם בכירים ב-y&r העולמית, על מנת לגבש יחדיו את אסטרטגיית השיווק בחו"ל.

האסטרטגיה תשים דגש על כל נושא הקיימות - תחום שהוא טרנד בינלאומי בשווקים בעולם, אך בארץ הוא לא מאוד מפותח.

בתגובה אמר גיא ידלין, המשנה למנכ"ל נייר חדרה: "עברנו תהליך פיתוח מרתק בשנה האחרונה וחיפשנו שותפים אסטרטגיים עם יכולות בינלאומיות. הצוות ב-y&r הציג תפיסה אסטרטגית וקריאטיבית חכמה, וכמו כן הבנה וחיבור מקצועי לשווקים ברחבי העולם".

אדם אבנון, מנכ"ל y&r, מסר בתגובה: "אנו גאים לקחת חלק בתהליך הפיתוח וההתפתחות של הקבוצה".