איי דיגיטל הבטיחה אייפד אייר 2 למכירה היום? אז הבטיחה

לדברי נציג איי דיגיטל, אייפד אייר 2 צפוי להיות זמין בסניפים רק "מתישהו במהלך השבוע הבא" ■ חשבתם לחסוך זמן ולקנות באתר? זמן האספקה עומד על 21 ימי עסקים - בניגוד לפרסום באתר שהבטיח 7 ימי עסקים

רשת איי דיגיטל מתווה לעצמה קו פעילות מוזר מאוד. בתחילת השבוע הוציאה הרשת הודעה לעיתונות, שאומרת שהיום, יום חמישי, תתחיל הרשת למכור את האייפד אייר 2 החדש של אפל. בשיחה של "גלובס" עם נציג מכירות של החברה, מתברר כי הדבר לא ממש נכון.

לדברי נציג מכירות איי דיגיטל, האייפד אייר 2 צפוי להיות זמין רק "מתישהו במהלך השבוע הבא" בסניפים. כאשר התעניינו על רכישה דרך האתר, הנציג אמר כי זמן האספקה עומד על 21 ימי עסקים - בניגוד לפרסום של איי דיגיטל היום באתר, שאומר שהמשלוח לוקח 7 ימי עסקים.

אייפד אייר באיי גידיטל / צילום מסך
 אייפד אייר באיי גידיטל / צילום מסך

זוהי לא הפעם הראשונה בשבועות האחרונים שרשת איי דיגיטל פועלת בצורה תמוהה. ברשת, אחת מבין יבואני האייפונים הרשמיים בישראל, החליטו לעלות מחירים רק שבוע וחצי לאחר ההשקה הרשמית, זמן קצר לאחר שהלקוחות והעיתונות הפסיקו לבצע השוואות מחירים.

העלאת המחירים נעה בין 40 שקל ל-100 שקל בדגמים אותה מוכרת הרשת. איי דיגיטל לא הייתה סגורה על מחירי האייפונים כבר מהתחלת המכירה שלהם בישראל. מספר ימים לפני ההשקה החברה הוציאה הודעה לעיתונות עם מחירים יקרים בהרבה, אבל כאשר ראתה שהשוק מתיישר על מחירים נמוכים יותר, נאלצה לבצע הורדת מחיר. עכשיו באיי דיגיטל מעלים את המחירים בחזרה, אולם עדיין לא למחיר המלא בו התכוונו למכור את האייפונים.

לאחרונה אמרה מנכ"לית איי דיגיטל, איילת צרפתי-רוזן, בראיון ל"ליידי גלובס", כי החברה "לא מרוויחה כלום" על האייפון, ושהיא בקושי מצליחה לכסות את דמי השכירות בקניון רמת-אביב.

תגובת איי דיגיטל: "אייפד אייר 2, על מרבית דגמיו, עושה את דרכו לחנויות ברגעים אלה ממש, וכל סדרת הדגמים תגיע לחנויות בתוך שני ימי עסקים. אנחנו שמחים על ההתעניינות הגדולה באייפד אייר 2, ובעקבות הצלחתו של אייפון 6, צופים גם לו הצלחה ענקית בקרב הצרכנים".