עדי מאירי ובני טייטלבאום יגישו את "הכול דיבורים" ברשת ב'

בתוך כך, איש הרדיו נדב רביד נבחר למנהל תחנת גלגל"צ מבין 15 מועמדים

מנהל קול ישראל, שמעון אלקבץ, הודיע היום (ד') על מינויים של עדי מאירי ובני טייטלבאום למגישים הקבועים של התוכנית "הכול דיבורים" ברשת ב', בעוד שאיילה חסון תמשיך להגיש את התוכנית בימי חמישי.

טייטלבאום עורך יומנים בתחנה ומגיש את התוכנית "הנקודה היהודית", וגם מסקר את תחום התקשורת והעולם היהודי עבור רשת ב'. מאירי שימשה ככתבת אזורית לענייני משטרה, ובשנים האחרונות היא מגישה יומני חדשות ותוכניות אקטואליה, לצד הגשת תוכנית הטלוויזיה "סירנות - מעולם המשפט" בערוץ 1.

אלקבץ מסר כי "אני משוכנע שמינוי מגישים קבועים לתוכנית 'הכול דיבורים' יביא לייצובה ולמיצובה של התוכנית כתוכנית האקטואליה המובילה ברדיו".

מינויים גם בגלגלצ

בתוך כך, איש הרדיו נדב רביד מונה היום למנהל תחנת הרדיו גלגלצ. רביד, 43, נבחר על-ידי ועדת האיתור בראשות אודי ירושלמי, רונית כפיר ודני סידס, שהמליצו על 3 מועמדים סופיים מתוך יותר מ-15 מועמדים, שהגיעו לשלב הראיונות.

את הבחירה הסופית ביצע מפקד גלי צה"ל, ירון דקל, שבחר ברביד להחליף את דלית עופר, שכיהנה בתפקיד במשך 8 שנים וצפויה כעת לחזור לתפקיד עיתונאית בגלי צה"ל.

רביד הוא בוגר התחנה ושימש במשך שנים כקריין, כמגיש וכעורך מוזיקה, אך הוא מוכר בעיקר כמי שהגיש במשך 10 שנים את תוכנית הרדיו "הקצה" בגלגל"צ, לצדו של ליאור "קוואמי" פרידמן.

רביד פעל במשך שנים בתחום המוזיקה וניהל לייבל מוזיקה עצמאי לצד מתן שירותי ייעוץ מוזיקלי לתוכניות טלוויזיה ולסטארט-אפים, ואף שימש כ-DJ במועדונים בארץ ובאירופה.

דקל מסר כי "נדב לוקח על עצמו אתגר לא פשוט, להפוך תחנה מואזנת ופופולרית מאוד לתחנה טובה ומואזנת עוד יותר. ניסיונו הרדיופוני, המוזיקלי ובתחום הניו-מדיה יסייעו לנו גם במעבר הנדרש מתחנה מובילה ברדיו לתחנה מובילה גם במדיה החדשה, שם נמצא חלק מקהל המאזינים שלנו".