אלון מאסק שוב מתגרש מאשתו; ה"נזק" - 16 מיליון דולר

היזם הסדרתי ומייסד חברת טסלה הודיע אתמול, ערב השנה החדשה, כי הוא נפרד בפעם השנייה מאותה אישה - השחקנית הבריטית טלולה ריילי ■ השניים הודיעו כי הם נפרדו בצורה ידידותית

טלולה ריילי / צילום מסך
טלולה ריילי / צילום מסך

מייסד חברת טסלה, היזם אלון מאסק, מתגרש בפעם השנייה מאשתו השחקנית טלולה ריילי, כשנה וחצי לאחר שנשא אותה בפעם השנייה לאישה. הפעם, הסכם הגירושים יעלה למאסק כ-16 מיליון דולר.

בפעם הראשונה שמאסק נפרד מרייליי, בינואר 2012 הוא הצהיר בפומבי כי 4 שנות הזוגיות שלהם היו מדהימות והוא ימשיך לאהוב אותה לעד. מאסק אף פרסם בטוויטר ציוץ שכוון לריילי: "יום אחד את תהפכי מישהו למאושר מאוד". 18 חודשים לאחר מכן התברר שהוא הפך למאושר באדם כאשר ריילי והוא החליטו לחדש את הקשר ולהינשא בשנית.

למרות המילים החמות הרומן המתוקשר לא האריך ימים. אתמול, קצת לפני שכל העולם פתח את חגיגות השנה החדשה, מאסק וריילי החליטו להיפרד והגישו בקשה לגירושים. השניים הודיעו כי הם נפרדו בצורה ידידותית, וכי מאסק הסכים להעניק לריילי 16 מיליון דולר במזומן ובנכסים פיננסים אחרים במסגרת הסכם הגירושים.

מאסק, אחד המייסדים של ‏PayPal ושל חברת הרכב החשמלי טסלה, נחשב לאחד האנשים העשירים בארה"ב והונו נאמד ביותר מ-9 מיליארד דולר לאחר.

טלולה ריילי / צילום מסך
 טלולה ריילי / צילום מסך