הערכות: דרופבוקס שילמה 100 מ' ד' על CloudOn הישראלית

CloudOn הוקמה בסוף 2009 ועוסקת בפישוט תהליכי יצירת ועריכת מסמכים במכשירים הניידים ■ דרופבוקס תפתח בעקבות העסקה משרד ראשון בישראל, אשר יעסוק במחקר ופיתוח

דרו יוסטון - דרופבוקס / צילום: רויטרס
דרו יוסטון - דרופבוקס / צילום: רויטרס

חברת דרופבוקס הודיעה היום (ד') על רכישת החברה הישראלית אמריקאית CloudOn, חברה המספקת אפליקציה לעריכת מסמכי אופיס ואדובי רידר על גבי סמארטפונים וטאבלטים בחינם באמצעות שירותי ענן. CloudOn היושבת במאונטיין ויו, קליפורניה ובהרצליה, חוברת לדרופבוקס להקמת המשרד הראשון של החברה בישראל, אשר יעסוק במחקר ופיתוח. היקף העסקה לא פורסם אך לפי הערכות הוא עומד על 100 מיליון דולר.

CloudOn הוקמה בסוף 2009 על-ידי מלינד גדאקר, שוקי בנימין ומאיר מורגנשטרן המשמש כסמנכ"ל הנדסה. החברה גייסה בעבר 10 מיליון דולר.

הצוות של CloudOn מצטרף לדרופבוקס בכדי להוסיף מומחיות ייחודית שתתמוך בשיפור חוויית השימוש המסייעת לעסקים להיות פרודוקטיביים יותר ואשר הפכה את דרופבוקס לסביבת העבודה הטובה ביותר עבור המשתמשים. דרופבוקס תמשיך לגייס מהנדסים למשרד בהרצליה. מאיר מורגנשטרן, השותף להקמת CloudOn וסגן נשיא להנדסה, יתמנה למנהל מרכז המחקר והפיתוח של דרופבוקס בישראל.

"המשימה של CloudOn להקל על אופן העבודה עם מסמכים במכשירים ניידים תואמת ליעד שלנו להעניק אפשרות בחירה למשתמשים לעבוד כפי שהם רוצים והיכן שהם רוצים," אמר איליה פושמן, מנהל המוצרים של דרופבוקס ודרופבוקס פור ביזנס. "הצוות של CloudOn חכם, מעמיק ובעל ניסיון משמעותי ביצירת חווית שימוש המפשטת את דרכי העבודה בכל סוגי המכשירים הניידים. אנו נלהבים מכך שצוות הכישרונות האיכותי והייחודי של CloudOn מצטרף למהנדסי דרופבוקס ו"דרופבוקס פור ביזנס", ויתמוך במאמצינו להמשיך להעניק סביבת עבודה פרודוקטיבית, נוחה ושיתופית בכל הנוגע לעבודה עם מסמכים עבור המשתמשים העסקיים שלנו".