אלגנטי, נונשלנטי ובעיקר פרקטי: קבלו את טרנד מעיל החלוק

מזג-האוויר החורפי ששב למחוזותינו מהווה הזדמנות מצוינת להשתדרג במעיל החלוק האופנתי, שיעטוף אתכן ברכות וישמש אתכן היטב גם בימי האביב

סוף עונת החורף הוא הזמן שבו הכי כיף לקנות בגדים חדשים, בידיעה שהרכישות הטריות יבואו לידי ניצול מקסימלי במשך חודשי האביב הארוכים שלפנינו. בעוד החנויות מתחילות להתמלא בקולקציות החדשות של האביב, כשזה מגיע למעילי החלוק הקלילים, סגורים או פתוחים, הפרקטיקה מובטחת - להתעורר בבוקר סגרירי, פשוט "לזרוק על עצמכן משהו" ולצאת אל היום.

מעילי החלוק של העונה מתאפיינים בעיצובים מקוריים ובשיק על-זמני, בזכות הגזרות המצוינות ועושר הצבעים והבדים. לא עוד מעילים מפוסלים בנפח אקסטרווגנטי, הפעם הקו הוא בעיקר פרקטי, אך מלא בחושניות נשית ומעודנת.

כיאה לכל טרנד אופנתי רשמי ומוצהר, המעצבים השונים קפצו על ההזדמנות והרחיבו את טווח הפרשנות העיצובית הרבה מעבר למחוזות הקפואים, תוך שמירה על קריטריון הפרקטיקה המכריע, שמבטיח שהוא יהיה רלבנטי גם בעונת האביב, בימים חמימים יותר (ובתנאי שלא תבחרו אותו מצמר).

בזכות הגזרות החופשיות והבדים הנעימים, מדובר בהזדמנות משתלמת בעיקר עבור חובבות המראה הנונשלנטי, בגרסת האוברסייז, למראה אופנתי ראוי, נטול מאמץ, למי שאוהבת להיראות לבושה ביומיום, וגם לאירוע ערב משמעותי יותר.