הכחול הגדול: כך ישתלט הג'ינס על המלתחה שלנו באביב הקרוב

עונת האביב היא שעתו היפה של הדנים - בד כותנת דריל קשיחה שהתפרסם בזכות מכנסי הג'ינס הפופולריים - והזדמנות מצוינת ליישר קו עם המגמה

אם עד לא מזמן מראה של נשים הלובשות ג'ינס מכף-רגל ועד ראש נחשב חוסר טעם מוחלט, הרי שהעונה מראה הטוטאל-לוק של הדנים עולה מדרגה נוספת בדרך ללגיטימציה אופנתית, עד כדי כך שסוגיית קורבנות האופנה לא תקפה כשמדובר בג'ינס.

למרות הנוכחות המוגברת של בד הדנים (בד כותנת דריל קשיחה שהתפרסם בזכות מכנסי הג'ינס הפופולריים), בעולם האופנה טרם מאסו בו ואף החליטו להעלות את המינונים באביב שבפתח.

כך, בחסות המעצבים ובתי האופנה המובילים בעולם, שהציגו את המגמה על מסלולי התצוגות הבינלאומיים, לצד גזרות מפתח ידועות, מוכרות ומנצחות של מכנסי הג'ינס הנצחיים והז'קטים המתקאמבקים, נוספים העונה בבד הדנים, על שלל גווניו, מרקמיו וצבעיו, אינספור פריטי לבוש ואקססוריז בגוונים ובטכנולוגיות שונות, ההופכים את מראה הדנים הנשי לנועז וליצירתי.

מקום של כבוד שמור העונה לפריטי דנים בדמות אוברולים קצרים וארוכים, נעליים, חצאיות ומכנסיים קצרים. חולצת הג'ינס המכופתרת שכיכבה בעונה שעברה, מקבלת תפנית מאופקת ויפה במראה הדנים הרפוי, הדהוי ונטול השרוולים, מכנסי ברמודה ועוד.

במקביל לשימוש הנרחב בבד הדנים, שהולך ונעשה דק ומשוכלל יותר מעונה לעונה, המגמה הדומיננטית של הקיץ הזה מתאפיינת שוב במראה הנון-דנים עם מגוון פריטים עשיר במראות דנים מחויטים ואלגנטיים, לא מתאמצים, נטולי שפשופים, דיטיילים וגינוני וינטג' מיותרים. אלה עשויים בדי טנסל אווריריים וקלילים שיוצרים מראה דנים פחות שגרתי - והתוצאה מודרנית, ייחודית ומעניינת.