הטיפ היומי: מניה עם צפי לצמיחה חד-ספרתית גבוהה השנה

במחלקת המחקר של UBS ממליצים "קנייה" על מניית החברה שמאחורי לואי ויטון, במחיר יעד שמהווה פרמיה של כ-13% על פני מחיר המניה בבורסה הצרפתית

לואי ויטון / צילום: רויטרס
לואי ויטון / צילום: רויטרס

חברת LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton נסחרת בבורסה של פריס (סימול: MC:FP) בשווי של כ-84 מיליארד אירו. החברה מציעה מגוון של מותגי יוקרה, ובראשם לואי ויטון, בתחומי האופנה, הקוסמטיקה והבישום, התכשיטים והמשקאות החריפים. תמהיל ההכנסות של LVMH מאוזן, עם 36% מהמכירות באסיה (פחות מרבע מזה מהשוק היפני שנחשב לשוק קשה) ו-31% באירופה (צרפת מהווה כשליש מהמכירות ביבשת).

מניית LVMH נותרת אחת המניות המועדפות עלינו בשוק היוקרה האירופי, משום שאנחנו מאמינים שה-Turnaround בחטיבה החשובה של אופנה ועור מתקדם היטב.

בסך-הכול, אנחנו מצפים מהחברה להציג ביצועים טובים בכל החטיבות שלה בשנת 2015, על רקע כמה התפתחויות: בתחום היינות והמשקאות החריפים, אנו מצפים לסיום המגמה של הפחתת המלאים באסיה; בתחום הבישום והקוסמטיקה הצפי הוא שהחברה תיהנה מהמומנטום החזק ב-High-end; תחום השעונים והתכשיטים צפוי להתחיל ליהנות מהתועלת של המיצוב מחדש של Tag Heuer, ולהמשיך לקצור את הפירות במותג Bulgari; בנוסף, אנחנו מעריכים שהחברה תמשיך להפיק תועלת מהחשיפה הנרחבת שלה לשוק התיירות האסייתי, ומהביצועים הטובים של מותג הקוסמטיקה Sephora.

עם זאת, נציין את ההתחלה המאתגרת לשנה, וכי ההשוואה של מכירות חנויות זהות צפויה להיות קשה יותר לאור ההשפעה של תחילת השנה החזקה ביפן אשתקד.

בטווח הבינוני, אנחנו מצפים שמגזר מוצרי היוקרה יצמח בקצב שנתי גבוה מקצב הגידול השנתי בתמ"ג הגלובלי, בזכות השילוב בין עליית המעמד הבינוני בשווקים מתפתחים והגידול במספר האנשים בעלי הון גדול.

על בסיס מודל DCF, מחיר היעד שלנו למניית LVMH הוא 186 אירו (לעומת מחיר קודם של 156 אירו), שמשקף, בין היתר, צפי לצמיחה חד-ספרתית גבוהה על רקע היחלשות האירו. מחיר היעד הנוכחי מהווה פרמיה של כ-13% על פני מחיר מניית LVMH בבורסה הצרפתית. בתרחיש אפסייד, מחיר היעד שלנו עשוי להגיע עד ל-206 אירו למניה, ובתרחיש של דאונסייד - ל-166 אירו למניה. המלצתנו למניית החברה נותרת ללא שינוי, "קנייה".

מחלקת המחקר, UBS

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם