DSPG עקפה את תחזיות האנליסטים ועברה לרווח נקי

על בסיס Non-GAAP, בנטרול תגמולי האופציות לעובדים והפחתות של נכסים בלתי מוחשיים, DSPG רשמה רווח נקי של 2.3 מיליון דולר, פי 3 מהרבעון המקביל

עופר אליקים / צילום: תמר מצפי
עופר אליקים / צילום: תמר מצפי

חברת הטכנולוגיה DSPG עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות הרבעון הראשון, ומספקת תחזית דומה לתחזיות השוק לרבעון השני. לאור הירידה הנמשכת בפעילותה המסורתית - "שבבים לטלפונים אלחוטיים", ספקית שבבי מולטימדיה מרחיבה את פעילותה בשווקים חדשים עבורה, כגון האינטרנט של הדברים (IoT) והסלולר.

ברבעון הראשון המוצרים החדשים היוו 23% מההכנסות DSPG, כשסך ההכנסות הגיע ל-38 מיליון דולר, צמיחה של 15.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 265 מיליון דולר.

לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), החברה עברה מהפסד לרווח נקי של 773 אלף דולר. על בסיס Non-GAAP, בנטרול תגמולי האופציות לעובדים והפחתות של נכסים בלתי מוחשיים, DSPG רשמה רווח נקי של 2.3 מיליון דולר, פי 3 מהרבעון המקביל, והרווח למניה הגיע ל-9 סנט, 3 סנט מעל תחזיות האנליסטים.

ברבעון השני החברה מצפה להכנסות של 35-39 מיליון דולר ורווח נקי של 7 סנט למניה. זה יהיה הרבעון הראשון שבו החברה תרשום הכנסות משוק הסלולר.

"אנו מרוצים מאוד מהצמיחה בהכנסות זה הרבעון השלישי ברציפות", אמר מנכ"ל החברה, עופר אליקים. "ההכנסות בתחום הטלפוניה המשרדית היו טובות מהצפוי ומכירות השבבים לנתבי התקשורת הביתיים הגיעו לשיא. אנו מחויבים למימוש יעדי הצמיחה בכל אחד מתחומי הפעילות החדשים ולהשגת צמיחה כוללת בהכנסות ב-2015".