מנכ"ל ynet ירכז את כל פעילות הדיגיטל של "ידיעות אחרונות"

זאת לקראת המעבר לראשל"צ ■ אבי בן-טל יהיה אחראי על התוויית מדיניות וקידום מהלכים באתרים "כלכליסט", ynet ו-xnet ועל פעילות הפייסבוק של מותגי הקבוצה

בקבוצת "ידיעות אחרונות" מתכננים להקדים את המעבר מתל-אביב לבניין אחד במערב ראשון-לציון, שירכז את כלל מותגי הקבוצה - ובהם העיתון היומי, אתר ynet, מערכת "כלכליסט" ואחרים; והכוונה היא לעבור למבנה החדש לקראת סוף 2015.

המבנה החדש, שבניית המעטפת החיצונית שלו קרובה לסיום, צמוד לבית הדפוס של "ידיעות אחרונות", והוא משתרע על שטח של 28 אלף מ"ר שיאכלס 2,500 עובדים.

איחוד ראשון עם winwin

כחלק מהאיחוד, ל"גלובס" נודע כי ב"ידיעות" החליטו כי את כל פעילות הדיגיטל של הקבוצה ירכז מנכ"ל ynet, אבי בן-טל. בן-טל נחשב לאחד מהאנשים המקורבים ביותר בקבוצה למו"ל נוני מוזס, והוא אחד המנכ"לים הוותיקים והמוערכים בענף האינטרנט.

במסגרת תפקידו החדש, בן-טל יהיה אחראי על התוויית מדיניות וקידום מהלכי דיגיטל באתרים xnet ,ynet ו-"כלכליסט" ועל פעילות הפייסבוק של מותגי הקבוצה ואתרים אחרים של "ידיעות".

הסנונית הראשונה למהלך זה הייתה בדמות אתר הלוחות winwin, שעבר באחרונה להיות תחת חסותו של בן-טל ואף העתיק את מקום משכנו מבית "ידיעות" למשרדי ynet.

נציין כי מדובר בשינוי מהותי מבחינת "ידיעות", לאור העובדה שעד היום כל האתרים בקבוצה פעלו בנפרד זה מזה.

במסגרת המעבר, וכפי שפורסם בעבר, יאוחדו מחלקות שונות בקבוצה, ויפוטרו עובדים, כך שיתבצע איחוד במחלקות כמו כלכלה, ספורט ותרבות, ולא יהיה כפל של עיתונאים שמסקרים את אותם תחומים במקביל - מהלך שמתנהל בחלק מהמקרים כבר בתקופה האחרונה.

לאור המעבר, צפויים עיתונאי "ידיעות" ו-ynet לעבוד יחד באותו דסק חדשות פיזי.

מבן-טל לא נמסרה תגובה לידיעה.