הטיפ היומי: מניית טכנולוגיה ישראלית שצפויה לזנק ב-26%

במחלקת המחקר של Wunderlich Securities ממליצים "קנייה" על מניית DSPG במחיר יעד של 14 דולר

dspg/ אתר החברה
dspg/ אתר החברה

חברת הטכנולוגיה DSPG נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של כ-247 מיליון דולר. החברה עוסקת בפיתוח שבבים לקישוריות וקול. השוק המסורתי שלה הוא הטלפוניה האלחוטית, וכיום היא פעילה גם בשוק ה-VoIP בפס רחב, הבית החכם והאינטרנט של הדברים.

בשבוע שעבר החברה פרסמה את הדוחות הרבעוניים. הרווח הנקי למניה (Non-GAAP) הגיע ל-9 סנט על הכנסות של 38 מיליון דולר, גבוה משמעותית מהתחזיות שלנו שהיו לרווח של 5 סנט למניה ולהכנסות של 37 מיליון דולר. החוזק בהכנסות נבע משולי רווח גולמי גבוהים מהצפוי והוצאות נמוכות יותר. אחרי ש-DSPG השתמשה ב-1.1 מיליון דולר כדי לרכוש 97 אלף מניות של עצמה, נרשמה ירידה של 6.7 מיליון דולר במזומנים שלה. אנחנו ממשיכים לצפות לתזרים מזומנים חזק ברבעון השני.

העסקים החדשים של DSPG נמצאים במסלול הנכון עם עיכוב קל (נורמלי) וזכיות חדשות. ההכנסות מהלקוח הראשון של שבב ה-HDClear של DSPG אמורות להתחיל ברבעון הנוכחי (השני של 2015), אך בהיקף נמוך מעט מזה שצפינו. ההנהלה ציינה, שהשבב נמצא בבדיקה של לקוח נוסף. במקביל, מכירות תחום ה-VoIP המשרדי היו מעט מעל לתחזיות שלנו.

בסך הכול הרבעון היה חזק - זכיות בפרויקטים מתקדמות כצפוי, וישנו עיכוב מסוים ביחס לתחזיות שלנו בהגברת קצב הייצור. קשה במיוחד לאמוד את התזמון של הצמיחה הצפויה בשוק הסלולר, מכיוון שהלקוחות שם הם חדשים והאתגר גדול יותר.

אנחנו משאירים ללא שינוי את התחזיות שלנו להכנסות DSPG ברבעון השני, ברמה של 37 מיליון דולר. התחזית שלנו היא באמצע טווח התחזיות של החברה (35-39 מיליון דולר), היות שהיקף ההכנסות בשוק האלחוטי מפצה על עיכובים בשוק המשרדי ובשוק הסלולרי. התהליך עם הלקוחות ואימוץ הטכנולוגיות על-ידי התעשייה מתקדם היטב.

אנו מצפים שהמכפיל של DSPG יתרחב עם הזמן ויתקרב לקבוצת ההשוואה שלה, ככל שהעסקים החדשים שלה יצמחו. אנחנו ממשיכים להמליץ על מניית DSPG "קנייה". אין שינוי משמעותי בתחזיות שלנו לתוצאות החברה, ולכן אין גם שינוי במחיר היעד שלנו למניה, שהוא 14 דולר. מחיר היעד גבוה בכ-26% ממחיר המניה בנאסד"ק.

מחלקת המחקר, Wunderlich Securities

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם