גולן טלקום זכתה בפרס המהלך השיווקי החדשני של השנה

זכתה בפרס עבור קמפיין "הכול כלול גם בחו"ל", זאת במסגרת תחרות Innovate 2015 של הפורום לחדשנות בשיווק

אתמול (ג') נערך בבורסה לניירות ערך בתל-אביב טקס הענקת הפרסים בתחרות Innovate - תחרות המהלך השיווקי החדשני של השנה, של הפורום לחדשנות בשיווק.

הזוכה הגדול של הערב הייתה חברת גולן טלקום, שזכתה במהלך השיווקי של השנה עבור קמפיין "הכול כלול גם בחו"ל".

את הפרס קיבלה דפנה אגסי, סמנכ"לית השיווק של גולן טלקום, והעניקו לה אותו ורדית גונדטר, סמנכ"לית השיווק של לאומי קארד, שזכתה בפרס בשנה שעברה; ורונן עפר, יו"ר הפורום לחדשנות בשיווק.

עוד זכיות בתתי-קטגוריות אחרות: בנק מזרחי-טפחות זכה בפרס המהלך השיווקי המנצח בקטגוריית מגזר פיננסי; אודיוקודס - בקטגוריית היי-טק; קופת-חולים מאוחדת - בקטגוריית בריאות ורפואה; הספרייה המרכזית לעיוורים - בקטגוריית עמותות; WIX - בקטגוריית אינטרנט, Viaccess-Orca מקבוצת אורנג' הבינלאומית - בקטגוריית תקשורת ומדיה; ומאש ברנדינג על קמפיין "הסודות של זרובי" - בקטגוריית קמעונאות.

את הפרסים בתחרות העניקו בכירי עולם השיווק והעסקים: נירית בן-קיש, מנהלת אגף שיווק בפלאפון; ענת ששתיאל, ראש מחלקת תקשורת שיווקית ושיתופי-פעולה בישראכרט; רן שיינמן, סמנכ"ל יפעת מידע תקשורתי; אורנה גורן, סגנית מנהלת יחידת השיווק והדוברות בבורסה לניירות ערך; איילת גלוברמן, שותפה וסמנכ"לית שיווק בחברת הייעוץ תפן; גלית מור, מנכ"לית SHOPOHOLIST; ושני ירושלמי ברין, סמנכ"לית השיווק של הפורום לחדשנות בשיווק; יחד עם רונן עפר, יו"ר הפורום; איציק כגן, יו"ר איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל; ואיה אקר, סגנית יו"ר הפורום.