דרמה בצרפת: בני-הערובה שוחררו מחנות הבגדים

לפי הדיווחים במדינה כמה חמושים השתלטו על סניף של רשת חנויות הבגדים המוכרת Primark בפרבר של פריז ■ כ-18 בני ערובה, עובדי החנות, שוחררו לאחר מו"מ בין השודדים למשטרה ■ בצרפת מבהירים כי לא מדובר באירוע טרור

אקדח / צילום: thinkstock
אקדח / צילום: thinkstock

כלי התקשורת בצרפת מדווחים כי מספר חמושים השתלטו הבוקר (ב') על חנות בגדים בפרבר סמוך לפריז, וכי הם מחזיקים בבני-ערובה במקום. תוך שעות ולאחר משא-ומתן אינטנסיבי הם שוחררו בשלום.

על-פי הדיווחים, מדובר בסניף של רשת חנויות הבגדים הפופולרית Primark, שאליה נכנסו הבוקר שניים עד 3 חמושים עוד לפני פתיחתה. הם החזיקו בכ-18 מעובדי החנות שהגיעו אליה בשעות הבוקר המוקדמות.

אחת העובדות הצליחה ככל הנראה לכתוב מסרון לחבר שלה, שבו נכתב כי ישנם שני חמושים בחנות, והוא הזעיק את המשטרה. כוחות רבים כיתרו את חנות הבגדים, בעוד צוותי המשא-ומתן יצרו קשר עם החשודים. לאחר יותר משעתיים שוחררו העובדים, והם מתושאלים על-ידי המשטרה שמבצעת במקביל סריקות במקום.

למרות החשש הראשוני, במשטרת צרפת מבהירים כי מדובר בשוד ולא בפיגוע טרור. במדינה מתייחסים למקרה מסוג זה בכובד-ראש לאחר גל פיגועי הטרור שהיכה במדינה בשנה החולפת, ובראשם הטבח במערכת המגזין "שארלי הבדו" והפיגוע במכולת היהודית "היפר כשר".