משתמשי Wix יוכלו ליצור קמפיינים בפייסבוק: "כלי שיווקי אדיר"

במסגרת שיתוף-הפעולה ניתן יהיה להסב ניוזלטרים שיוצרו באמצעות Wix לקמפיינים בפייסבוק

Wix בתוך פייסבוק / מתוך פייסבוק
Wix בתוך פייסבוק / מתוך פייסבוק

חברת האינטרנט Wix חתמה על שיתוף-פעולה עם פייסבוק, שיאפשר למשתמשי Wix ליצור קמפיינים פרסומיים ברשת החברתית פייסבוק.

Wix פיתחה פלטפורמה שמאפשרת הקמה של אתר אינטרנט בקלות, המיועדת בעיקר לעסקים קטנים. כחלק מהיצע המוצרים שלה היא השיקה לפני שנה את Wix ShoutOut, שמיועד לייצר, לשלוח ולשתף ניוזלטרים.

במסגרת שיתוף-הפעולה עם פייסבוק, משתמשי ShoutOut יוכלו להסב את הניוזלטרים שיצרו גם לקמפיינים פרסומיים בפייסבוק.

המערכת תאפשר למשתמשי ShoutOut לבחור תמונות וטקסט מהניוזלטר, ותמיר אותם באופן אוטומטי לפרסומת שתואמת לפייסבוק.

נוסף על כך, קהל היעד של הקמפיין ייקבע באמצעות Lookalike - כלי פרסומי של פייסבוק, שמסייע למצוא את קהל היעד הרלוונטי למפרסמים. המשתמשים יוכלו לייצר פרסומות בהתאמה אישית, להגדיר את יעדי הקמפיין ולקבוע את התקציב מתוך הפלטפורמה של Wix.

"האינטגרציה בין Wix ShoutOut למערכת הפרסום של פייסבוק נותנת לבעלי עסקים קטנים כלי שיווקי אדיר, המאפשר להם להגיע בקלות לקהל לקוחות עצום", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix.

שי ציין כי למעלה ממיליון איש כבר יצרו ושיתפו ניוזלטרים באמצעות ShoutOut. "שיתוף-הפעולה החדש עם פייסבוק מאפשר ללקוחות שלנו ליצור תוכן ולהפיץ אותו בפלטפורמות שונות, במטרה למקסם את הפוטנציאל השיווקי שלו", הוסיף שי.

לדברי סטיב ארווין, המנהל הגלובלי של התוכנית לשיתופי-פעולה שיווקיים בפייסבוק, "Wix ופייסבוק חולקות מטרה זהה: להציע לעסקים, גדולים וקטנים, אמצעי שיווק פשוטים ויעילים. שיתוף-הפעולה שלנו יאפשר למשתמשי Wix ShoutOut להציג, באמצעות פייסבוק, את התוכן השיווקי של הניוזלטרים שלהם לקהלי יעד חדשים ומשמעותיים עבור העסקים שלהם".

Wix הוקמה ומנוהלת על-ידי אבישי אברהמי. החברה נסחרת בנאסד"ק מאז שהונפקה בסוף שנת 2013. ההנפקה בוצעה במחיר של 16.5 דולר למניה, ומאז המניה עלתה בכ-45%, ושווי השוק הנוכחי של Wix הוא 924 מיליון דולר.

החברה מצפה לעבור לרווח כבר בדוחות הרבעוניים הקרובים (על בסיס EBITDA מתואם - רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות). בשנת 2015 הצפי הוא להכנסות של 200-204 מיליון דולר, צמיחה של 41%-44% ביחס לשנת 2014, ו-EBITDA מתואם של 7-9 מיליון דולר.