iTrader ישמש כשותף אסטרטגי של מכבי ת"א כדורסל

בית המסחר שימש כספונסר של בית"ר ירושלים בתחילת העונה אולם עזב בעקבות אירועי שרלרואה ■ ההסכם עם קבוצת הכדורסל מוערך בלמעלה ממיליון שקל בעונה ■ כפי שפורסם ב"גלובס", לאחרונה הגיש iTrader הצעה להפוך לנותן החסות הראשית במקום אלקטרה

טיילור רוצ'סטי, דווין סמית' וג'ורדן פארמר / צילומים: אתר מכבי ת"א, ואיל יצהר
טיילור רוצ'סטי, דווין סמית' וג'ורדן פארמר / צילומים: אתר מכבי ת"א, ואיל יצהר

בית המסחר iTrader, ששימש בתחילת העונה כספונסר של בית"ר ירושלים, יהפוך לשותף אסטרטגי של מועדון הכדורסל מכבי ת"א. ההסכם מוערך בלמעלה ממיליון שקל בעונה.

כפי שפורסם ב"גלובס", לפני מספר שבועות ניסו ב-iTrader להפוך לנותן החסות הראשית של מכבי ת"א במקום חברת אלקטרה שעזבה ואף הגישו לצהובים הצעה שמוערכת ב-1.4 מיליון דולר לעונה. בסופו של דבר בחרו הצהובים בחברת פוקס.

כזכור, לפני כחודשיים ביטלו ב-iTrader את הסכם החסות עם בית"ר ירושלים בעקבות אירועי המשחק בשרלואה, במסגרת משחק הליגה האירופית. מהחברה נמסר כי "לאחר פגישות רבות שקיימו מנהלי iTrader עם גורמים בכירים ומגוונים בעולם הספורט הישראלי, החליטה החברה להפוך לשותף אסטרטגי במכבי תל אביב כדורסל". מנכ"ל החברה עידו פישמן ציין כי "מכבי ת"א הוא מועדון שנמנה על הצמרת של הכדורסל האירופאי במשך עשרות שנים והשותפות של iTrader עם מכבי היא שילוב בין המסורת וההישגים לבין החדשנות והיצירתיות. מעבר להיבט המקצועי, מכבי מייצגת את הערכים בהם אנו מאמינים - חדשנות, חינוך למצוינות ובעיקר תעוזה. אני שמח שמצאנו שפה עסקית משותפת עם ראשי מכבי ואנו מאמינים שמדובר בשותפות לטווח ארוך שתניב רווחים כלכליים לשני הצדדים".

מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, מסר כי "אנו שמחים מאוד על ההסכם שנחתם עם ITrader, שהביעו רצינות ויצירתיות בשיתוף הפעולה שנרקם איתנו, ומקבלים אותם בחום למשפחת מכבי. אני בטוח שההסכם יהיה טוב ופורה לשני הצדדים, כשאחת המטרות היא להפוך את שיתוף הפעולה לארוך טווח".