הטיפ היומי: המניה הצפויה לפרוש כנפיים ולעוף ב-30%

UBS ממליץ לקנות את מניית Buffalo Wild Wings

רשת המסעדות Buffalo Wild Wings / צילום: רויטרס
רשת המסעדות Buffalo Wild Wings / צילום: רויטרס

רשת המסעדות Buffalo Wild Wings נסחרת בנאסד"ק (סימול: BWLD) לפי שווי של 2.9 מיליארד דולר. הרשת הוקמה באוהיו ב-1982 וכיום היא מפעילה 1,080 מסעדות ברחבי ארה"ב, קנדה, מקסיקו והפיליפינים.

לפני כמה ימים, באפלו ווינגס פרסמה דוחות מאכזבים לסיכום הרבעון השלישי, כולל פספוס תחזיות במכירות חנויות זהות ולחצים גדולים מהצפוי על שולי הרווח. גם הנתונים של תחילת הרבעון הרביעי נמוכים מהציפיות.

למרות הקשיים ברבעון השלישי ולמרות כמה הוצאות חד-פעמיות שנרשמו בדוחות, יש עדיין מספיק מנועי צמיחה שיוכלו לתמוך גם בצמיחת ההכנסות וגם בצמיחת השורה התחתונה. אנחנו רואים אפסייד לתחזית הנוכחית של החברה לשנת 2016, שלפיה תירשם צמיחה של מעל 20% ברווחים. בדומה למה שקרה לאחר שהחברה פרסמה את דוחות הרבעון הראשון שהיו חלשים, והמניה ירדה, כך גם הפעם, ואנו רואים במצב הנוכחי הזדמנות עבור משקיעים לטווח הארוך.

הסקפטיות בשוק בנוגע ליכולת החברה להשיג צמיחה חד-ספרתית ברווח הנקי השנתי למניה בהחלט מובנת. בעוד שאנחנו ורבים מהמשקיעים מתמקדים בצפי החזק לרווח הנקי למניה לשנה הבאה (צפי שנראה כרגע אף אגרסיבי למדי), אנחנו סבורים שהתחזית הנוכחית זהירה, ומבוססת על המגמות הנוכחיות במכירות חנויות זהות. מגמות אלו צפויות להשתנות לטובה ולחזור למומנטום של צמיחה.

תזת ההשקעה שלנו כוללת את ההערכה שבאפלו וינגס ממוקמת בנישה ייחודית שמתאימה לאוהדי ספורט ולאירועים מיוחדים, וכן לאוכלוסיות מגוונות - החל ממשפחות ועד ערב עם החבר'ה. הנהלת החברה פרואקטיבית. ישנה צמיחה משמעותית במספר הסניפים מחוץ לארה"ב וקנדה - עם פוטנציאל ל-1,700 סניפים בינלאומיים, ויש אפשרות לאפסייד ביחס לתחזיות הקונצנזוס הן ברמת ההכנסות והן ברמת העלויות.

מחיר היעד שלנו למניה הוא 200 דולר (היה קודם לכן 220 דולר), שמשקף פרמיה של 30% על-פני מחיר המניה בנאסד"ק. המחיר מבוסס על מכפיל 10 ל-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) שנה קדימה. המלצתנו למניית באפלו וינגס נותרת ללא שינוי, "קנייה".

* נכתב ע"י מחלקת המחקר, UBS