הטיפ היומי: המניה הזו עשויה לזנק ב-88%

מחלקת המחקר של Ladenburg Thalmann ממליצה על מניית DSPG ב"קנייה", ובמחיר יעד של 19 דולר

חברת הטכנולוגיה DSPG נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 224 מיליון דולר. החברה מפתחת שבבים המיועדים לקישוריות וקול, כאשר השוק המסורתי שלה הוא הטלפוניה האלחוטית, והיא הרחיבה את פעילותה לשווקים נוספים.

לאחרונה, DSPG פרסמה דוחות כספיים והציגה תוצאות טובות מהצפוי: הכנסות של 35.2 מיליון דולר ורווח נקי בסך 7 סנטים למניה ברבעון השלישי. זאת, בהשוואה לתחזית האנליסטים להכנסות של 35.1 מיליון דולר ורווח של 4 סנטים למניה. לעקיפת התחזיות תרמו מכירות חזקות בתחום המוצרים המשרדיים וה-VoIP (העברת קול על גבי הרשת), הצלחה במוצרים החדשים ושיפור ברווחיות הגולמית. החברה אף החלה לראשונה במשלוח מוצר ה-HDClear שלה במסגרת הסכם OEM עם לקוח גדול.

למרות תחזית חלשה מהצפוי, שנובעת מהמשך החולשה בשוק האלחוטי, נראה שהסיפור של DSPG נמשך מסלול הנכון, לקראת צמיחה והצלחה בשנה הבאה. המוצרים החדשים כבר מהווים 28% מהמכירות - שיא רבעוני, והתזה שלנו כוללת המשך צמיחה במכירות המוצרים החדשים, לצד התרחבות שולי הרווח בשנת 2016.

תחזית החברה לרבעון הרביעי היא להכנסות של 33-35 מיליון דולר, ואנו מעדכנים את התחזית במודל שלנו להכנסות של 34 מיליון דולר ורווח נקי של 6 סנטים למניה.

השבב החדש, HDClear, משולב החל מהרבעון השלישי במוצר דגל של לקוח גדול בתחום המחשוב הלביש. החברה משדרת טון חיובי בכל הקשור לסיכויי הצמיחה בקטגוריה זו, וציינה כי היא מעורבת כיום במספר חוזי OEM במוצרים שונים - בהם סמארטפונים ומחשוב לביש. אנו רואים בחיוב את הכניסה המוצלחת לשוק זה, ומצפים ללמוד עוד על הפוטנציאל של זכיות חדשות ברבעון הבא. בשלב זה, אנו מעריכים במודל שלנו הכנסות של 1 מיליון דולר מהתחום השנה ו-7 מיליון דולר ב-2016.

הרבעון השלישי היה חזק בכל הקשור ל-VoIP לארגונים, עם הכנסות של 6.3 מיליון דולר, צמיחה של 44% ביחס לרבעון המקביל. שוק הטלפוניה האלחוטית היה יחסית חלש מהצפוי, אך בשנה כולה הירידה הצפויה בהכנסות החברה מהתחום היא עדיין 10%.

למרות החולשה בשוק הטלפונים האלחוטיים, אנו מאמינים שהחברה מבצעת היטב את התוכנית העסקית שלה ושהמוצרים החדשים נושאים פרי. המלצתנו למניה היא "קנייה" במחיר יעד של 19 דולר, הגבוה ב-88% ממחיר השוק.

*** מחלקת המחקר, Ladenburg Thalmann. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם