מניית היום: מזנקת במחזור גבוה בעקבות פריצת דרך טכנולוגית

חברת ננו דיימנשן, המתמחה בהדפסת תלת-ממד של מעגלים אלקטרוניים, מדווחת כי בימים האחרונים הצליחו בחברה להדפיס מתאמי USB באמצעות מדפסת התלת-ממד של החברה

חברת ננו דיימנשן , המתמחה בהדפסת תלת-ממד של מעגלים אלקטרוניים, מדווחת על פריצת דרך: בימים האחרונים הצליחו בחברה להדפיס מתאמי USB באמצעות מדפסת התלת-ממד של החברה.

מדובר בטכנולוגיה חדשנית המפותחת בננו דיימנשן, המאפשרת הדפסת גופים תלת-ממדיים מסוגים שונים המשלבים בתוכם מוליכים חשמליים המותאמים לעולם האלקטרוניקה המקצועי.

החברה הגישה היום (ד') פטנט בארה"ב המגן על הפיתוח החדש, פתרון המתאפשר הודות לפעילות הפיתוח שביצעה החברה בתחום הדפסת מעגלים אלקטרוניים מודפסים.

את הפיתוח החדש ניתן ליישם במגוון אפליקציות, כגון שילוב של מוליך על פלסטיק בהדפסת תלת-ממד לאובייקטים שונים, כגון הדפסת מחברים אלקטרוניים. דוגמאות נוספות ליישומים אפשריים - הדפסת קונקטורים צורניים על גבי מעגל אלקטרוני, הדפסה של מעגל אלקטרוני צורתי לא שטוח למשל בצורת קובייה או פירמידה וכו'.

עמית דרור, מנכ"ל החברה, ציין "מדובר בפריצת דרך ביכולת להדפיס וליצור מוצרים חדשניים, אשר עד היום לא היו ניתנים לייצור בטכנולוגיות הקיימות. בכך למעשה, פורצת החברה את המחסומים הטכנולוגיים הקיימים ופונה לפלח שוק חדש בעולם התלת-ממד".