תערוכת CES: חברת LG מכריזה על טלוויזיה בעובי 2.57 מ"מ

הטלוויזיות של LG מדגם G6 (גדלים 65 ו-77 אינץ') ו-E6 (גדלים 55 ו-65 אינץ') פועלים בטכנולוגית OLED ■ כוללות את מערכת ההפעלה המשודרגת שלה - webOS 3.0

תערוכת האלקטרוניקה CES, אשר תיפתח בלאס וגאס ביום רביעי, מזוהה בעיקר עם ענף הטלווויזיות. יצרניות רבות מחכות לתערוכה בשביל להציג בה את המסכים החדשים שלהן. חברת LG חשפה אתמול (ג') בלילה את מסך הטלוויזיה המשוכלל שלה, העשוי מזכוכית ומגיע בעובי דקיק של 2.57 מ"מ. עובי של 4 כרטיסי אשראי. הבסיס של המסך משמש כרגלית, והוא מחביא בתוכו רמקולים וסאב וופר פנימי של חברת האודיו הרמן קרדון. 

הטלוויזיות של LG מדגם G6 (גדלים 65 ו-77 אינץ') ו-E6 (גדלים 55 ו-65 אינץ') פועלים בטכנולוגית OLED. טכנולוגיה זו מציעה צבע שחור מוחלט וטווח צבעים עשיר ורחב. הטלוויזיות החדשות גם תומכות ברזולוציה הגבוהה 4K - רזולוציה גבוהה פי 4 מ-Full HD. שירותי טלוויזיה כמו נטפליקס כבר מציעים תוכניות לצפייה ברזולוציה הזו, כאשר גם בישראל, חברת הוט הודיעה שהיא תצלם סדרות ישראליות באיכות הצילום הגבוהה. 

עוד טכנולוגיה המשפרת את איכות התמונה בדגמי ה-G6 ו-E6 היא HDR. הטכנולוגיה הזו מציעה תמונה עם ניגודיות גבוהה יותר, כך שהשחור נשאר מוחלט לחלוטין. הסיבה שרמת הצבע השחור לא נפגעת, היא מכיוון שאין זליגת אור, זו עלולה להפוך את הצבע השחור לאפור. בנוסף, הצבעים האחרים הקיימים בתמונה עשירים עוד יותר. 

הטלוויזיות החדשות של LG כוללות את מערכת ההפעלה המשודרגת שלה - webOS 3.0. הגרסה החדשה כוללת מספר תכונות חדשות: מג'יק זום, חיבור מג'יק לנייד ושלט המג'יק. המג'יק זום מאפשר למשתמש להגדיל אובייקטים ומילים מבלי שאיכות התמונה תפגע. בעזרת חיבור המג'יק לנייד, המשתמש יכול לחבר את הסמארטפון לטלוויזיה (דרך אפליקציית LG TV Plus ) וכך לקבל גישה קלה לאפליקציות המופיעות הטלוויזיה. שלט המג'יק המשודרג תוכנן להקל את השליטה בטלוויזיה, בעזרת כפתורים נוספים. 

תוספות נוספות ב-webOS 3.0 הן: ניתוח דפוסי הצפייה והצגת מידע מקדים על תוכניות הנצפות לעיתים קרובות, צפייה בכמה ערוצים בו זמנית ואפליקציית מוזיקה המאפשרת השמעת מוזיקה דרך הרמקולים של הטלוויזיה, גם כאשר היא כבויה. אפליקציה אחרת היא IOTV המאפשרת שליטה מהמסך במכשירי חשמל ביתיים של LG ויצרניות אחרות. 

** הכותב הוא אורח חברת LG בתערוכה