יש לכם רב-קארד של מגה? תוכלו לממשו ברשתות האחרות

הרשתות הנוספות ברשימת רב-קארד הן צומת ספרים, המשביר, אופטיקנה, קבוצת פוקס, מגה ספורט, גלי, הוניגמן, גולברי, אמפוריום, שקם אלקטריק, אייס ועוד ■  היקף תווי הרב-קארד שטרם מומשו: כ-150 מילון שקל

רב קארד
רב קארד

אם אתם מחזיקים ברשותכם תווי קנייה של רב-קארד שקיבלתם כשי לחג, תוכלו להמשיך לממש אותם בסניפי הרשתות האחרות המכבדות את התו - כך מצהירה היום (א') רשת מגה, שמדגישה כי "התווים מונפקים בידי אלון רבוע כחול, ואפשר להשתמש בהם בכל הרשתות. מי שמשלם לרשתות היא קבוצת אלון רבוע כחול, ולכן אין סיבה לדאגה". 

מגה מסרה את הדברים על רקע צו הקפאת ההליכים הזמני שניתן היום לרשת. 

ההערכות הן כי היקף התווים של רב-קארד שטרם מומשו עומד על 150 מילון שקל. נזכיר כי תוקף התווים הוא ל-5 שנים, וכי לצד האפשרות לממש אותם בסניפי מגה - שעלולה להיות לא רלוונטית כבר ממחר - רשתות נוספות נמצאות ברשימת רב-קארד, בהן: צומת ספרים, המשביר לצרכן, אופטיקנה, קבוצת פוקס, מגה ספורט, גלי, הוניגמן, גולברי, אמפוריום, נאוטיקה שקם אלקטריק, רויאלטי, אייס ועוד.

בחודש יולי האחרון, בעיצומו של המשבר הקודם שבמרכזו עמדה מגה, היו רשתות שהודיעו כי לא יכבדו את התווים, ביניהן צומת ספרים וסטימצקי, שזמן קצר לאחר ההודעה חזרו בהן. כעת, ולפחות בשלב זה, אפשר יהיה להשתמש בתווים הן בצומת ספרים והן בסטימצקי.

מבדיקת "גלובס" גם מול רשתות אחרות, בהן המשביר לצרכן ורנואר, נמסר כי בשלב זה ימשיכו לכבד את תווי רב-קארד. מקבוצת פוקס נמסר כי "לקבוצת פוקס יש התקשרות מול רבוע כחול לכיבוד תווי רב-קארד של מגה. עד כה כיבדנו את התווים, ובתמורה תמיד התקבל תשלום במועד, וכך נמשיך לנהוג".

בשונה מקריסת רשת קלאב מרקט, שהובילה לאובדן תוקף תווי הקנייה של הרשת יחד עם סגירתה (לאחר מכן איפשרה שופרסל למחזיקי התווים לממש את התווים בסניפי קלאב מרקט) - במקרה הזה תווי השי של רב-קארד מצויים בבעלות החברה-האם, אלון רבוע כחול, כך שאם מגה תקרוס - תוקף התווים ברשתות האחרות ימשיך להיות מכובד. עם זאת, יש לזכור כי מדיניות החנויות לאי-כיבוד התו נתונה לשיקולן.

גם גורל חברי המועדון של הרשת תלוי בהחלטת הנאמן. מועדון YOU פועל במתכונת של כרטיס אשראי (המנפיקה Cal למותגים מאסטרקארד/דיינרס), או במתכונת ללא כרטיס אשראי, והוא מעניק הטבות ברשתות הקבוצה ובעיקר בסניפי מגה, בין היתר באמצעות צבירת נקודות למימוש עתידי.

כרגע מדגישים במגה כי ניתן לממש את הנקודות שנצברו ברשתות ורדינון ובנעמן, וכי המועדון ממשיך, אולם זאת בכפוף להחלטת הנאמן שייקבע מה יעלה בגורל המועדון - ובעיקר כאשר מדובר על מחזיקי כרטיס האשראי שעליו משלמים החברים (13 שקל בחודש). וינתיים, כל עוד סניפי מגה נותרים פתוחים לקהל, ניתן לשלם באמצעות כרטיס האשראי של המועדון.