בורודה-קפלן מצטרף למכרז על תקציב הפרסום של סמל"ת

גם אדלר-חומסקי, השותף בבורודה-קפלן, מתמודד במכרז, ומולם מתמודד y&r ישראל

משרד הפרסום בורודה-קפלן מצטרף למכרז על תקציב הפרסום של קבוצת הרכב סמל"ת - כך נודע ל"גלובס". המשרד הוא חלק מקבוצת אדלר-חומסקי. אדלר-חומסקי בעצמו מתמודד על תקציב הקבוצה, ומולו מתמודד משרד הפרסום y&r ישראל. 

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים הודיעה סמל"ת למשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן כי היא מפסיקה את ההתקשרות עמו לאחר כעשור של פעילות משותפת. המשרד מטפל בתקציבי המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט. 

הפרידה מדרורי נעשתה לפני שהקבוצה בחרה משרד פרסום חדש, ולכן בשבועות האחרונים התקיימו פגישות היכרות עם כמה משרדים כדי לגבש רשימה סופית של מתמודדים. 

סמל"ת הולכת וגדלה בשנים האחרונות מבחינת כמות מותגי הרכב שהיא מייבאת. עד 2013 נחשבה הקבוצה למפרסמת קטנה יחסית, שהמותגים העיקריים שלה היו אלפא רומיאו ופיאט. ב-2013 עשתה הקבוצה קפיצה משמעותית, רכשה את קבוצת יפנאוטו וקיבלה את הזיכיון לשיווק מותג הרכב סובארו. 

השלמת הרכישה הגדילה באופן משמעותי גם את היקפי הפרסום של הקבוצה, ואלה מוערכים כיום ב-20 מיליון שקל. תקציב הפרסום של סובארו מנוהל במשרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי עוד טרם הרכישה, ולאחריה הושאר המשרד במערך הפרסום.