מפתחת iGO רוכשת את חברת הסייבר ארילו טכנולוגיות

NNG רוכשת את השליטה בחברת ארילו, שמתמחה בהגנת סייבר לרכבים ■ סכום העסקה לא פורסם, אך החברה ציינה כי ההסכם כולל רכישת מניות מבעלי מניות קיימים והזרמת הון

חברת NNG, מפתחת תוכנת הניווט iGO בשליטת דודי וירניק וקובי הלפרין, הודיעה היום (ב') כי היא רוכשת את השליטה בחברת "ארילו טכנולוגיות" המתמחה בהגנת cyber לרכבים. רכישת השליטה בארילו טכנולוגיות מצטרפת לרכישה שביצעה NNG לפני כשנה וחצי של חברת Nfusion האמריקאית המתמחה בפיתוח ממשקי אדם - מכונה. 

סכום העסקה לא פורסם אך החברה ציינה כי ההסכם כולל רכישת מניות מבעלי מניות קיימים והזרמת הון לחברה. עוד עולה מהודעת החברה כי פעילות ארילו תימשך כסדרה בישראל תחת ההנהלה הקיימת ורכישת השליטה תיצור לחברה הזדמנויות עסקיות חדשות.

משרד עורכי דין תומר מהרשק ושות' יצגו את NNG בעסקה. ארילו יוצגה בעסקה בידי עוה"ד רן דימנט וחגי שטרנברג ממשרד קצנל דימנט פרנק ושות'.

דודי וירניק, נשיא NNG: "לאור הגידול המואץ בהכנסותיה ורווחיותה של החברה, ובהתאם לאסטרטגיתNNG להרחיב את תחומי פעילותה, ההשקעה בחברת ארילו הנה טבעית ומהווה המשך ישיר לרכישה שביצענו ב-2014 של חברת Nfusion האמריקאית המתמחה בפיתוח ממשקי אדם-מכונה. הרכישה משקפת את החזון של NNG לספק ליצרניות הרכב ולנהגים סל רחב של שירותים וכלים המעמיד את מערכת המולטי מדיה לרכב של החברה.