עדכון משמעותי לוואטסאפ: מציגה אפקטים ופיצ'רים חדשים

פייסבוק פותחת חזית נוספת במאבק מול סנאפצ'ט: מוסיפה פילטרים ופונקציות חדשות לצילומים ולסרטונים הנשלחים דרך אפליקציית הוואטסאפ

וואטסאפ אפליקציה / צילום: מהודיאו
וואטסאפ אפליקציה / צילום: מהודיאו

התשובה של וואטסאפ לסנאפצ'ט: משתמשי האנדרואיד שעדכנו את תוכנת המסרים המידיים הפופולרית וואטסאפ, גילו כי ביכולתם לבצע שורת פעולות חדשות בתמונות ובסרטונים דרך האפליקציה. את האפקטים השונים - בהם ציור על התמונה, הוספת "מדבקות" ועוד - ניתן יהיה לבצע הן על תמונות וסרטונים המצולמים דרך האפליקציה, והן על אלה שצולמו מבעוד מועד ורק נשלחים דרכה. העדכון יהיה זמין בקרוב גם לבעלי אייפונים.

בכך מצטרפת וואטסאפ, שנרכשה על ידי פייסבוק בתחילת 2014, לתחרות מול הרשת החברתית סנאפצ'ט ההולכת וצוברת פופולריות, בעיקר בקרב הצעירים. האפליקציה מציעה למשתמשים בה לשלוח זה לזה מסרים ויזואליים המתבססים במידה רבה על תוספת של אפקטים ופילטרים, בדומה לאלו שוואטסאפ מציעה כעת.

באוגוסט האחרון השיקה הרשת החברתית אינסטגרם - שנרכשה גם היא על ידי פייסבוק בשנת 2012 - פונקציה חדשה תחת השם "סיפורים", המדמה את אחת הפונקציות הבולטות בסנאפצ'ט. המהלך נתפס כניסיון להשיב את המשתמשים שעברו לשימוש באפליקציה המתחרה, בחזרה באינסטגרם.

בנוסף לתוספת האפקטים והפילטרים, תציע מעתה וואטסאפ גם אופציה להאיר את המצולמים דרך המצלמה הקדמית לפני צילום, כך שניתן יהיה להצטלם דרכה גם בתנאי תאורה שאינם אופטימליים.

כמו כן, ניתן יהיה מעתה להגדיל או להקטין את הפריים בזום בעת צילום וידאו דרך האפליקציה, ולעבור בין המצלמות באמצעות הקלקה כפולה על המסך - שוב, כפי שנעשה בסנאפצ'ט.